راه اندازی بانکداری شرکتی و اختصاصی خاورمیانه

۱۲خردادماه،

بینا- بانک خاورمیانه ارائه خدمات بانکی و اعتباری مبتنی بر نیازمندی‏های شرکت‏های صنعتی، خدماتی و تجاری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده است.

به گزارش بنکر (Banker)،  بانک خاورمیانه سعی دارد با صدور انواع گواهی سپرده سرمایه گذاری خاص و اوراق مشارکت، گشایش خطوط اعتباری، اعطای تسهیلات و ارائه محصولات سفارشی، امکانات ویژه‏ای را برای مشتریان بانک فراهم ‏سازد.

همچنین خدمات بانکداری اختصاصی بانک خاورمیانه مجموعه ای کامل از خدمات پولی و بانکی، مدیریت دارایی‌، مدیریت نقدینگی، خدمات کارگزاری، انواع مشاوره‌های مالی، مالیاتی، بیمه ای، حقوقی (شامل انحصار وراثت) و سایر خدمات سفارشی و حتی رفاهی می باشد که به مشتریان ویژه بانک ارائه می گردد.
در این بخش بانک با توجه به دسترسی به تیم های تخصصی و حرفه ای در حوزه های سرمایه گذاری، مالی، بیمه ای و حقوقی، خدمات منحصر به فردی به مشتریان ویژه خود ارائه خواهد نمود. در بانکداری اختصاصی بانک خاورمیانه هر یک از مشتریان، یک رابط بانکداری اختصاصی خواهند داشت که حتی در ساعات غیر اداری هماهنگی های مورد نیاز برای تامین نیازمندیهای مشتریان را انجام خواهند داد.
گفتنی است بانکداری شرکتی توانایی یک بانک در ارایه خدمات اعتباری متناسب با مسائل پیچیده یک شرکت‌، تهیه بسته‌های متنوع و خاص تامین مالی‌، تسهیل تجارت بین‌المللی برای کسب و کارهای دارای بازارهای جهانی‌، اعطای خطوط اعتباری به شرکت‌ها‌، تسهیلات سرمایه در گردش‌، کمک به مدیریت مالی شرکت‌ها‌، ارایه انواع خدمات مشاوره‌ای‌، مدیریت نقدینگی‌، خدمات بانکداری الکترونیکی‌، خدمات ارزی‌، خدمات مدیریت ریسک و … است‌.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.