راه اندازی بزرگترین مرکز فرهنگی تجاری دیجیتال/ فروش نرم افزارهای هولوگرام دار در IT مال

فروردین ۱۴۰۳

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی بزرگترین مرکز فرهنگی تجاری دیجیتال در تهران خبر داد و گفت: این مرکز با نام IT مال در مجتمع تجاری مگامال شهرک اکباتان تهران راه اندازی و آغاز بکار کرده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، حسن علیزاده، با اشاره به بکارگیری توان بخش خصوصی در راه اندازی مراکز فرهنگی دیجیتال اظهار داشت: در این راستا بزرگنرین مرکز فرهنگی تجاری دیجیتال در پایتخت با حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه IT مال در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع راه اندازی شده است افزود: علاوه بر فضایی که با حضور برند های مطرح در زمینه فناوری اطلاعات، موبایل، کامپیوتر، تلفن، بازی های کامپیوتری و لوازم جانبی درنظر گرفته شده است بالغ بر ۳۰۰ متر مربع از این فضا به رسانه های دیجیتال و محصولات فرهنگی این بخش اختصاص یافته است تا مخاطبان بتوانند تمامی محصولات نرم افزاری و دیجیتالی خود را از این مرکز خرید تهیه کنند.

علیزاده با اشاره به حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از تولیدکنندگان نرم افزار تصریح کرد: در IT مال اجازه فروش نرم افزارهای تولید داخل و نیز نرم افزارهای هولوگرام دار داده شده است؛ همچنین بخشی از این فضا نیز آموزش های مرتبط با رسانه های دیجیتال اختصاص یافته است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمونه این مرکز فرهنگی تجاری دیجیتال در یزد نیز راه اندازی شده و در مشهد نیز در حال راه اندازی است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.