رحمتی:استقلال نیاز به کاپیتان ندارد

خبرگزاری آریا – کاپیتان استقلال در نشست خبری اظهار داشت: سعی می‌کنیم نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. سایپا تیم جوان و یکدستی است .
به گزارش خبرگزاری آریا ، مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال در نشست خبری اظهار داشت: سعی می‌کنیم نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. سایپا تیم جوان و یکدستی است و باید نسبت به قبل تلاش‌مان را بیشتر کنیم. توقعات هواداران بالاست و انتظاری جز نتیجه برد ندارند.
رحمتی در خصوص اینکه نکونام کاپیتانی را به وی داده گفت: بازیکنان استقلال همه بزرگ هستند و سابقه ملی دارند. جباری، صادقی، اکبرپور، منتظری و برهانی قبل از اینکه نکونام به استقلال بیاید، بازوبند را به من دادند. حق منتظری بود که کاپیتان شود اما او به من لطف کرد. با جواد نکونام ۱۲ سال هم تیم بودم  و خاطرات خوبی با هم داریم. نکونام جزو تاریخ فوتبال ایران است. او بازی‌های ملی زیادی دارد، کاپیتان تیم ملی است و روزی که به استقلال آمد خودم گفتم که کاپیتان تو هستی.
وی افزود: با صحبتی که با او داشتم لطف کرد و تصمیم گرفت کاپیتان من باشم. استقلال نیاز به کاپیتان ندارد چون همه بازیکنان آن بزرگ و کاپیتان  هستند. همه می‌دانستند در ابتدای فصل پول نیست و چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ توقعی که از ما است کار سختی داریم. تا به اینجا هم اتفاقی رخ نداده و اگر هم قرار باشد صحبتی کنیم، تصمیم جمعی است. باز هم  اینجا می‌گویم نکونام بزرگتر من است و از او تشکر می‌کنم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.