رحیمی استانداران را به اجرای سریع طرح‌های کشاورزی فراخواند


رحیمی استانداران را به اجرای سریع طرح‌های کشاورزی فراخواند

۱۱:۰۸ (دوشنبه ۹ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون اول رییس جمهور معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت طرح توسعه کشاورزی در خودکفایی کشور، همه استانداران را به تلاش در جهت سرعت بخشیدن اجرای طرح های کشاورزی فرا خواند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی در جلسه بررسی طرح‌های کشاورزی و منابع طبیعی، هدف از برگزاری این جلسه را تسریع در روند اجرای طرح های توسعه کشاورزی و حل مشکلات مربوط به تخصیص اعتبارات عنوان کرد.

 معاون اول رئیس جمهور افزود: باید تلاش شود طرح هایی در اولویت اجرا قرار گیرند که در چارچوب ملی بوده و منجر به افزایش تولید در کشور شود.

در این جلسه که وزیران جهاد کشاورزی، کشور، نیرو و استانداران سراسر کشور نیز حضور داشتند، خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از تعداد طرح های مصوب، اعتبارات در نظر گرفته شده و میزان اشتغال‌زایی این طرح ها ارائه کرد.

وزیر نیرو نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت موضوع آب و لزوم مدیریت آن توسط استانداران به ارائه گزارشی از برنامه های وزارت نیرو برای پیشبرد اهداف تعیین شده در اجرای طرح های توسعه کشاورزی پرداخت.

در این جلسه همچنین شماری از استانداران به بیان دیدگاه های خود پرداخته و پیشنهاداتی برای تسریع در اجرای طرح های مذکور مطرح کردند.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.