رد پای ۳ زن در سرقت های داخل خودرو

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سه زن که اقدام iبه سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در سطح خیابان ها اقدام می کردند خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”حسن یاردوستی” با اعلام این خبر اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان iبه یکی از کلانتری های شهر اصفهان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروهایشان شامل پول و مدارک، رسیدگی iبه موضوع در دستور کار ماموران واحد عملیات این یگان قرار گرفت.
وی افزود :ماموران تحقیقات وسیعی را در این زمینه آغاز کردند تا اینکه یکی از شهروندان روز قبل iبه واحد گشت ماموران در یکی از خیابان های سطح شهر مراجعه و گفت: سه زن درحال سرقت ازداخل خودروی وی می باشند.
این مقام مسئول عنوان داشت: با راهنمایی شاکی ماموران در محل حضور یافته و هر سه زن را در حین سرقت محتویات داخل خودرو دستگیر کردند.
سرهنگ “یاردوستی” عنوان نمود:متهمان پس از انتقال iبه کلانتری ضمن اقرار iبه بزه انتسابی انگیزه خود از سرقت ها را اعتیاد شدید iبه مواد مخدر وتامین هزینه های مصرفی خود اعلام کردند. 
رئیس پلیس مرکز استان با اشاره iبه اینکه این زنان چندین فقره سرقت در پرونده خود دارند خاطر نشان کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی iبه مراجع قضایی تحویل داده شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.