ررونمایی شاسی بلند ایکس ۶۰ در ایران

این خبر امروز یکشنبه ۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

ررونمایی شاسی بلند ایکس ۶۰ در ایران

عصر خودرو : یک خودرو دیگر چینی با حاشیه‌هایی در ایران رونمایی شد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا گروه خودروسازی کرمان در شرایطی امروز خودروی شاسی بلند X60 (محصول شرکت لیفان چین) را برای عرضه در بازار ایران رونمایی نمود که این خودرو اواسط سال گذشته نیز در نمایشگاه خودروی تبریز رونمایی شده بود. در آن وقت مسوولان این شرکت عنوان نموده بودند این خودرو در سطح قیمتی حدود ۳۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.
البته در برگزاری مراسم رونمایی نیز حواشی دیگری رخ داد iبه‌گونه‌ای که پس از پخش آیاتی از قرآن کریم، سرود ملی چین در ابتدای مراسم و مقدم بر سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، پخش شد.
به هر حال در این مراسم سرکنسول چین با اشاره iبه اینکه شرکت خودروسازی لیفان در سال ۱۹۹۲ میلادی تاسیس شده است، اظهار نمود: شرکت لیفان با ارائه‌ محصولاتی با کیفیت عالی و خدمات بسیار مناسب فروش مورد اعتماد مشتریان ایرانی قرار گرفته است.
هم‌چنین مدیرعامل شرکت لیفان نیز با بیان اینکه فروش شرکت لیفان در سال ۲۰۱۱ iبه رقم ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون یوآن رسیده است، اظهار نمود: در حال حاضر لیفان مقام دوم صادرات خودرو در چین را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: سال گذشته محصولات این شرکت iبه ۶۰ کشور دنیا صادر شد. کشور‌های جماهیر شوروی، خاورمیانه و آمریکای لاتین بیشترین بازار‌های محصولات لیفان را تشکیل می‌دهند.
به گفته مدیرعامل شرکت لیفان، با آغاز iبه کار سومین کارخانه تولید خودروهای سواری این شرکت در سال ۲۰۲۲ ظرفیت کلی تولید لیفان iبه ۴۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
وی ادامه داد: بازار ایران یکی از با اهمیت‌ترین بازار‌ها برای لیفان است. در واقع بازار ایران بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه با فروش سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو است. ما موفقیت لیفان در خارج از چین را iبه دقت نظر مشتریان ایرانی خود نسبت می‌دهیم.
در حاشیه این مراسم نیز مارک تیم‌بر – قائم مقام مدیرعامل لیفان، قیمت خودروی X60 در چین را حدود ۱۴ هزار دلار اعلام و اظهار نمود: اولین بازار لیفان در ایران در حوزه عرضه محصولات موتورسیکلت بوده است.
وی ادامه داد: کیفیت برای ما بسیار مهم است iبه‌گونه‌ای که نیروهای خود را iبه کرمان موتور فرستاده‌ایم تا بر کیفیت تولید نظارت نمایند زیرا بازار ایران برای ما مانند پلی iبه بازار‌های اروپایی در آینده است.
هم‌چنین سید محمدرضا میرعلینقلی – مدیرعامل کرمان موتور، اظهار نمود: خودرو X60 تا دی ‌ماه iبه تولید انبوه رسیده و از اوایل iبهمن عرضه آن آغاز خواهد شد. در حال حاضر درصد داخلی‌سازی این خودرو بین ۱۹ تا ۲۰ درصد است.
مدیرعامل کرمان موتور در پاسخ iبه اینکه سال گذشته شما این خودرو را در نمایشگاه خودروی تبریز نیز رونمایی نمودید و قیمتی را برای آن ذکر نمودید، آیا قیمت عرضه آن متناسب با آن قیمت تعیین خواهد شد؟ اظهار نمود: سعی می‌شود قیمتی که برای این خودرو تعیین می‌شود قیمتی رقابتی باشد.

یکشنبه ۷ آبان   ۶:۱۹

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.