رضاخانی: هدف‌مان پشتوانه‌سازی برای شناست

۱۳خردادماه،

  حامد رضاخانی در مورد اعزام ملی‌پوشان به مسابقات قزاقستان، اظهار داشت: ما قرار است ۲۵ خرداد ماه به قزاقستان اعزام شویم و در ششمین دوره مسابقات آب‌های آزاد حضور پیدا کنیم. تیم اعزامی ایران بسیار جوان است و برای آینده روی ملی‌پوشان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: آرین علیایی و سجاد فرشچی ترکیب تیم ایران را تشکیل می‌دهند که سن آنها به ترتیب ۱۷ و ۱۶ سال است. اگر مشکل خاصی پیش نیاید در دو مرحله ۵ کیلومتر و ۱۰ کیلومتر شرکت خواهیم کرد.

رضاخانی افزود: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و فدراسیون هم بسیار از ما حمایت کرد. تاکنون تیم‌های قزاقستان، ازبکستان، سوریه، هنگ‌کنگ، لبنان و عمان اعلام آمادگی کرده‌اند و قطعا تیم‌های دیگری هم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم ملی آب‌های آزاد ایران گفت: با وجود تیم‌هایی مانند قزاقستان، ازبکستان و هنگ‌کنگ کار سختی در پیش داریم، اما امیدواریم که بتوانیم با توجه به نیروی جوانی که در ملی‌پوشان ایران وجود دارد، بتوانیم به اهداف خود برسیم.

رضاخانی در مورد اهداف تیم ملی در این مسابقات خاطرنشان کرد: آخرین باری که در این مسابقات حضور پیدا کردیم سال ۲۰۱۰ بود؛ یعنی سه سال در حضور ما در این مسابقات وقفه افتاده است و تیم‌مان به طور کامل دگرگون شده است. در آن سال یک مقام سوم انفرادی کسب کردیم و در مجموع تیمی هم سوم شدیم، اما امسال اصلاً چنین توقعی از ملی‌پوشان نداریم.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات قزاقستان تجربه خوبی برای شناگران ایرانی است، افزود: علیایی و فرشچی برای اولین بار است که در مسابقات آسیایی حضور پیدا می‌کنند. هدف‌مان این است که این دو شناگر را به عنوان پشتوانه تحویل فدراسیون دهیم. فدراسیون شنا در حال پوست‌اندازی است و همه در این راه تلاش می‌کنند.

رضاخانی گفت: فدراسیون بسیار از ما حمایت کرد و ما از ۲۵ اسفند ماه سال قبل تمرینات را آغاز کردیم؛ در آن زمان هدف‌مان حضور در مسابقات جوانان آسیا و جوانان جهان بود، اما ناگهان این مسابقات تشکیل شد و تصمیم گرفتیم به این پیکارها اعزام شویم. تا روز اعزام تمرینات را دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.