رقم افزایش حقوق فرهنگیان اعلام شد؛ پرداخت مطالبات قبل فرهنگیان

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر آموزش و پرورش از احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا میزان ۲۵ درصد خبر داد.

فارس نوشت: حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های فراوان این وزارتخانه و ردیف‌های اعلام شده از سوی دولت، احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا ۲۵ درصد وجود دارد.

به گزارش فارس، وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش، پنجم فروردین امسال طی بخشنامه‌ای، صدور احکام تازه فرهنگیان و پرداخت مطالبات قبل فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد.

تعیین ضریب حقوق سال ۹۲ مشمولین قانون خدمات کشوری، ۹۶۶ ریال است؛ بر این اساس ادارات آموزش و پرورش موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا مطالبات استحقاقی حکم اشخاص نظیر ارتقای رتبه و طبقه شغلی را قبل از اجرای افزایش ضریب حقوق آنان صادر کنند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. lمعلم:

    میزان افزایش فوق العاده شغل در آموزش و پرورش بازهم بصورت کاملا ناعادلانه صورت گرفته است بطوری که افزایش فوق العاده شغل برای افراد دیپلم با سمت دفتردار یا به اصطلاح معاون اجرایی و یا برای مدیران و معاونان مدارس و ادارات آموزش و پرورش با مدرک لیسانس به میزان ۱۵۰۰۰۰ تومان است اما برای معلمین زحمتکش با مدارک لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به میزان ۱۰۰۰۰۰ قرارداده شده است. در کدام کشوری تا کنون دارندگان مدرک پایین تر با کار سطح پایین تر دارای حقوق بیشتری نسبت به مدارک بالاتر و کار مهم تر هستند . این یعنی دلسردی برای معلمان و نهایتا کاهش بازدهی آنان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.