رنجرو روی میز تدوین رفت

جام جم آنلاین: تصویربرداری فیلم سینمایی «رنجرو» به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی‌پور در گونه فیلم‌های کودک و نوجوان به سفارش صدا وسیمای مرکز بوشهر به اتمام رسید و در حال حاضر مراحل تدوین صداگذاری و موسیقی را پشت سر می گذارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما، عبدی پور با بیان اینکه بهرام دهقانی تدوین این فیلم را عهده دار شده است گفت: مهران ملکوتی و فردین خلعتبری به ترتیب هر کدام وظیفه صداگذاری و موسیقی فیلم سینمایی رنجرو را نیز بر عهده دارند.

وی با بیان آنکه پیش تولید این فیلم بیش از شش ماه طول کشیده، افزود: تصویربرداری این فیلم به مدت ۴۵ روز طول کشید و تا زمان برگزاری جشنواره فجر امسال آماده خواهد شد.

عبدی پور در خصوص داستان این فیلم گفت: پسری در روستای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر با پسر روسی از خانواده مهندس‌های نیروگاه دوست می‌شود، شرایط جهانی روز به روز و دقیقه به دقیقه دوستی آنها را تهدید و دستخوش تغییر می‌کند.

نویسنده فیلم سینمایی رنجرو ادامه داد: فیلمنامه به گونه‌ای نوشته شده که غرور ملی و روحیه صلح‌طلبی ایرانیان در آن جاری است.

میثم فرهومند، آرمان هوانسیان، ابراهیم تمهید، عباس جوادی، آنا پانوسیان، تیگران خزمالیان، عباس باک، حسین قفلی، محسن مکاری و غلامرضا فرح زاده برخی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از عوامل پشت دوربین این فیلم سینمایی می‌توان به ساعد نیک ذات فیلمبردار، مهران ملکوتی صدابرادر، بهرام دهقانی تدوینگر، جلال امیری مرند طراح و اجرای گریم، نیلوفر فولادی طراح صحنه و لباس و عباس اهوازی مدیر صحنه اشاره کرد..

گفتنی است: عبدی‌پور فیلمساز بوشهری که در سال‌های اخیر جوایز زیادی از جشنواره‌های مختلف برای تله فیلم‌هایش کسب کرده، نخستین فیلم بلند سینمایی خود را با نام ‘رنجرو’ تجربه می کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.