روزانه ۱۰ پیامک رایگان ارسال کنید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با عضویت در ایمیل رایانا، علاوه بر ارسال و دریافت رایانامه، ازسرویس‌های پیامک رایگان واعلان پیامکی ورود به سیستم بهره‌مند شوید.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، ایمیل ایرانی رایانا که با ساختاری ساده و به زبان فارسی طراحی شده به کاربران این امکان را می‌دهد تا در فضای یک گیگابایتی که در اختیارشان قرار گرفته با سرعت خوب دریافت و ارسال نامه الکترونیکی داشته باشند.
 
هر شخص می‌تواند در این حساب کاربری به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن عضو شده و بدون نیاز به اطلاعات شخصی، یک نام کاربری یکتا برای خود در رایانا ایجاد کرده و از طریق آن، نامه‌های خود را با هر تعداد پیوست ارسال و دریافت کند.
 
از جمله امکانات ایمیل رایانا این است که کاربران می‌توانند روزانه ۱۰ پیامک رایگان به مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، ارسال کنند؛ برای این کار لازم است پس از مراجعه به بخش «سرویس‌ها» سرویس «پیامک رایگان» خود را فعال کرده و برای ارسال پیامک از همان محیط ساده نوشتن نامه بهره ‌ببرند.
یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه این ایمیل ایرانی سرویس «اعلان پیامکی ورود» به رایانا است که هیچ نمونه داخلی و خارجی ندارد، در این سرویس کاربران می‌توانند به محض ورود به حساب رایانای خود از طریق دریافت یک پیامک باخبرشوند. پس از فعال کردن این سرویس هر بار که شخصی با زدن نام کاربری و رمز ورود وارد حساب کاربری خود شود، این موضوع با پیامک به شماره همراه کاربر که در بخش اطلاعات فردی وارد شده است، اطلاع داده می‌شود.
 
شایان ذکر است کاربران می‌توانند پرسش‌ها یا پیشنهادات خود را به نشانیsupport@rayana.ir ارسال کرده تا پاسخ همکاران این گروه را دریافت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.