رونمایی از مجموعه کتاب “سبک زندگی ایران اسلامی”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

انتشارات امیر کبیر مجموعه ۱۸ جلدی “سبک زندگی ایرانی اسلامی” ویژه جوانان را تا آخر آذر سال جاری رونمایی خواهد کرد.

سعید کرمی معاون علمی انتشارات امیر کبیر به خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: انتشارات امیرکبیر با توجه به رویکردی که در تولید آثار فاخر دارد مجموع تخصصی ۱۸ جلدی “سبک زندگی ایرانی اسلامی” را در ۲قالب پژوهش محور و کتاب های داستانی در حوزه جوانان منتشر خواهد کرد.
 
وی افزود: با توجه به نیاز جوانان به مسائل روز مجموعه داستان محور شامل موضوعات تفریح، همسایه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زینت، ورزش، اینترنت و موبایل و در حوزه پژوهش محور شامل موضوعات تفریحی، همسایه، سفر، خوراک، پوشاک، مسکن، زیست، ورزش، اینترنت و موبایل و در حوزه پژوهش محور موضوعاتی شامل سبک زندگی و زیبایی شخصی، سبک زندگی و دنیای مجازی، سبک زندگی و ارتباطات اجتماعی و سبک زندگی کار و محیط زندگی منتشر خواهد شد.
 
کرمی افزود: این مجموع آماده چاپ است و پس از بازبینی نهایی تا آخر آذر چاپ خواهد شد.
 
کرمی اظهار داشت: در کنار این مجموعه ۳ عنوان دیگر از مجموعه های سبک زندگی شامل مهارت های زندگی از منظر اسلام نوشته دکتر علی فاتحی، غیب و زندگی نوشته محمد عرب صالحی و راه های پایان بخشیدن به کدورت ها نوشته فاطمه و اکرم علی حسینی در حال چاپ است.
 
وی در ادامه گفت: این انتشارات ۲ کتاب با نام های جامعه شناسی مشارکتی در ایران و تحلیل منازعات گفتمانی انقلاب اسلامی در حوزه سیاست و کتاب های “همه به جهنم می روند” و “سعادت از دیدگاه امام (ره)” در حوزه اخلاق و فقه را چاپ کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۷۰عنوان کتاب از مجموعه انتشارات امیر کبیر به مرحله الکترونیکی شدن در حوزه tbook و کتاب صوتی آماده عرضه شدن است و تمامی مجموعه “قصه های خوب برای بچه های خوب” نوشته مهدی آذر یزدی به کتاب صوتی تبدیل شده اند./ی۲ 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.