رونمایی از کتاب “تغذیه و روزه‌داری در سلامت و بیماری از دیدگاه طب ایرانی و اسلامی”

فروردین ۱۴۰۳

در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انجام می گردد؛

این روزها در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم غرفه‌ای با عنوان طب سنتی در بخش دانشگاهی نمایشگاه راه‌اندازی شده است که به ارائه مشاوره‌های رایگان در حوزه طب سنتی با حضور طبیبان برجسته و اساتید حاذق می‌پردازد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ این غرفه با ارائه اطلاعات بصری از جمله اسلاید، فیلم‌ها و بروشور‌های مربوط به تدابیر فصل تابستان و مزاج‌ها و بعضی ممنوعیت‌های غذایی، تلاش دارد سطح اطلاعات بازدیدکنندگان را در حوزه طب سنتی ارتقا بخشد.

براساس این گزارش، در بخش مشاوره رایگان، از پزشک‌های متخصص طب سنتی دانشگاه های علوم پزشکی همچون: محمود خدادوست، معاون طب ایرانی و اسلامی وزارت بهداشت و سایر اساتید برجسته این حوزه دعوت به عمل آمده که در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ میزبان مراجعه‌کنندگان برای مشاوره باشند.

همچنین کتاب «تغذیه و روزه‌داری در سلامت و بیماری از دیدگاه طب ایرانی و اسلامی» نیز عصر امروز در غرفه طب سنتی واقع در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی می‌شود.

برپایه این گزارش این کتاب توسط جمعی از پزشکان حاذق طب سنتی (محمود خدادوست، مریم مقیمی، حوریه محمدی و غلامرضا کرد افشاری) تألیف شده است.

گفتنی است: در مراسم رونمایی از این کتاب جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور دارند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.