رویا پردازی جریان اصلاحات برای جبران شکست سیاسی

۲۲ آبان ،

ولی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصلاح‌طلبان برای جبران شکست سیاسی خود رویاپردازی می‌کنند در حالیکه خود بر این واقعیت واقفند که هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارند.

بهادر ولی زاده در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروزی قاطع در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: فتنه ۸۸ بسیاری از اصلاح‌طلبان تندرو را برای همیشه از میدان رقابت‌های سیاسی خارج ساخت، تا جائیکه در انتخابات آینده جز بخش کوچکی از اصلاح‌طلبان به ظاهر میانه رو امکان حضور گسترده آن‌ها وجود ندارد.

وی به توهمات سیاسی جریان اصلاحات برای داشتن پایگاه اجتماعی بالا در فضای سیاسی کشور اشاره و تصریح کرد: هدف اصلاح‌طلبان تندرو از بیان چنین ادعاهایی ضربه زدن به طرفداران نظام است چراکه این اشخاص با به راه انداختن فتنه ۸۸ راه به جایی نبردند و در حال حاضر با این ترفندها به دنبال پیدا کردن جایگاهی در نظام می باشند.

ولی زاده همچنین به شانتاژ خبری این جریان در فضای سیاسی کشور مبنی بر رای بالا در انتخابات اشاره کرد و گفت: خاتمی پس از پیروزی، در میانه راه به بیراهه رفت، اکنون با نزدیک شدن به انتخابات، اصلاح‌طلبان نیز برای جبران شکست سیاسی خود رویاپردازی می‌کنند در حالیکه خود بر این واقعیت واقفند که هیچ جایگاهی در بین ملت ایران ندارند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین در پایان خاطرنشان کرد: بی‌عقلی سیاسی اصلاح‌طلبان که در سال ۸۸ به مثابه یک عارضه دسته جمعی واگیر‌دار بخش عمده این جریان را دچار خود کرد، خواه یا ناخواه سبب مخدوش شدن آن‌ها برای همیشه در حافظه تاریخ شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.