کاندیداهای انتخابات آتی ظرفیت شکست را داشته باشند

۱۹ام بهمن ،

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداهای انتخابات آتی ظرفیت شکست را داشته باشند چرا که ملت با بینش سیاسی خود، فرد مورد نظر را انتخاب می‌کنند و همه جریان‌ها باید به آن احترام بگذارند.

“حجت‌الاسلام جعفر شجونی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ برخی اظهارنظرها با هدف عدم وحدت میان اصولگرایان گفت: بدون شک اصولگرایان با یکدیگر متحد می باشند و اگر رقابتی میان آنها وجود دارد براساس رفاقت بوده و نمی توان این گونه رقابت‌های داخل جناحی را عدم وحدت تلقی کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوند باید اخلاق را رعایت کنند، گفت: کاندیداهای انتخابات آتی ظرفیت شکست را داشته باشند چرا که ملت با بینش سیاسی خود، فرد مورد نظر را انتخاب می‌کند و همه جریان‌ها باید به آن احترام بگذارند.

حجت‌الاسلام شجونی با تأکید بر اینکه ائتلاف ۱+۲ به نفع جریان اصولگرایی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این سه نفر (ولایتی، قالیباف، حداد عادل) برای اعلام کاندیداتوری خود یک گام به جلو پیش آمدند و هنوز در جریان اصولگرایی تعیین مصداق نشده است بنابراین می‌توان گفت در این جریان اشخاصی دیگر با ظرفیت‌های بالا برای کاندیداتوری وجود دارند که شاید در آستانه انتخابات اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.