«رَستن» از سهیل مخبری در دسترس مخاطبین قرار گرفت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سهیل مخبری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

سهیل مخبری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

موسیقی – سودا مولائی: قطعه بی کلام «رَستن» از آلبوم «دُروج» به آهنگسازی و نوازندگی سهیل مخبری برای معرفی این اثر، از طریق سایت موسیقی انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، آلبوم «دُروج»، مجموعه ایست که با بافت و فرمی چند صدایی برای سازهای زهی کمانی (آرشه ای) ایرانی، بر اساس و در قالب موسیقی ملی ایران آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم شده، که بهار و تابستان در استودیو کوچ ضبط شده است، در دُروج سعی بر این بوده که با دیدی آزاد نسبت به ردیف دستگاهی موسیقی ایران، نغمات و ملودی ها طوری در کنار هم چیده شوند که در نهایت فضایی متفاوت نسبت به آثار هم ردیف و هم خانواده ی خود ایجاد کرده و به وجود بیاورد.

«زمان کل این اثر ۴۲ دقیقه است، که در ۳ بخش مجزا اجرا شده و شامل ۹ آهنگ به نام های «نخست»، «رستاخیز»، «تَموز»، «بدرود»، «رَستن»، «تبار»، «لیوا»، «اُردیبهشت» و «دُروج» می گردد و همینطور صدابرداری، میکس و مسترینگ آلبوم نیز توسط بهنام معیریان انجام شده است.

شایان ذکر است که تمامی سازها (کمانچه، کمانچه آلتو و قیچک آلتو) در آلبوم «دُروج» توسط سهیل مخبری نواخته شده و اردشیرکامکار نیز در دفترچه این اثر یادداشتی را در ستایش آهنگساز و خود آلبوم نگاشته است.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه آلبوم «دُروج» به شهرکتاب ها، کتابفروشی ها و مراکز معتبر فرهنگی هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

در ادامه می توانید قطعه بی کلام «رَستن» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت ممتاز نیوز دانلود نمایید.

+ دانلود آهنگ «رَستن»

 قطعه «رَستن» را آنلاین بشنوید:

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.