رژیم بعث به دنبال سرکوب و منزوی ساختن حوزه بود

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۹:۲۳:۰۲ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

امام جمعه نجف:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- امام جمعه نجف گفت: ظرفیت های بالایی در شبکه های ماهواره ای بر معرفی مکتب اهل بیت(ع) وجود دارد که فضلای حوزه باید بیش از پیش به این عرصه اهتمام داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در جمع طلاب جامعه الامام المهدی(عج) گفت: دوعلم وجود دارد؛ علمی که از لحاظ موضوع و میزان تاثیر گذاری سودمند است و علم دیگر که سودمند نیست، چنین علمی تنها در ذهن عالم است و به مردم منتقل نمی­شود.
وی با بیان اینکه حوزه علمیه، علم و علمای نافع را به جامعه عرضه می­کند گفت: رژیم بعث به دنبال سرکوب و منزوی ساختن حوزه علمیه بود اما امروز می­رود که حوزه علمیه نجف جایگاه خود را بازیابد و اکنون شاهد حضور تعداد زیاد علمای سودمند هستیم.
امام جمعه نجف اظهار داشت: هنگامی که شمار زیاد سخنرانان را در شبکه های ماهواره ای می­بینم به این مطلب پی می­برم که ما از قدرت زیادی برخورداریم که می­تواند هزاران مخاطب را به خود جذب کند.
وی گفت: ما از توانایی برخورداریم و خود را برای آینده ای درخشان آماده می­کنیم. به فضل خداوند، تشیع در جهان عرب و اسلام رو به گسترش است و حوزه علمیه، پیشگام انتشار تشیع است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۰۹۲۳۰۲۶۳۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.