رژیم صهیونیستی با این اعمال خواهان خدشه دار کردن و حذف مسلمانان است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

محمد جواد کاسه ساز در پی تداوم اهانت‌ها به مقدسات اسلام با اکران “عبده موته”؛

رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن وحدت مسمانان در جهان با انجام این گونه اعمال می‌کند.

محمد جواد کاسه ساز؛ کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: رژیم صهیونیستی برای خدشه دار کردن وحدت میان مسلمانان تمام تلاش خود را می‌کند و در این زمینه با ساخت فیلم موهن به اهل بیت (ص) خواهان ارزیابی همدلی و وحدت بین مسلمانان تمام جهان هستند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی از این حرکات خود توطئه ای را با برنامه ای دراز مدت در سر می پروراند و در نهایت تاسف مسلمانا جهان کم کاری کرده اند؛ البته اهل تسنن به دلیل قائل بودن احترام زیاد نسبت به ائمه اطهار نسبت به این حرکت، واکنش خوبی را نشان داده اند.
این کارگردان عنوان کرد: در عصر حاضر سینما به عنوان بزرگترین دستاورد زمان در حوزه فرهنگ نقش بسزایی را ایفا می‌کند اما هنوز کشور ما و فیلمسازان مسلمان سینما را جدی نگرفته اند در صورتی که تمام مسلمانان جهان باید در جهت تقابل با این اعمال به پاخیزند.
کاسه ساز اظهار داشت: مسلمانان جهان باید در راستای حرکات ضد ارزشی صهیونیسم با مطرح کردن بحث اسلام و معرفی پیامبر عظیم‌الشان دین‌مان در جهت تقابل با آنان برآیند.
وی اظهار داشت: فیلمسازان مسلمان جهان باید یک اقدام جدی را صورت دهد زیرا در دسترس نبودن اطلاعات کافی در این زمینه امکان سوء استفاده را برای آنان فراهم می سازد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.