رییس دادگستری استان کرمانشاه: میانگین پرونده‌های تجدیدنظر استان فوق‌العاده مطلوب است

2000-5.jpg

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، گفت: میانگین موجودی ۴۸ فقره پرونده برای دادگاه‌های تجدیدنظر استان آمار فوق‌العاده مطلوبی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری در این خصوص اظهارکرد: باید به کرامت انسانی تمام مراجعین به محاکم قضایی اعم از شاکی و متهم احترام گذاشته شود. اجرای احکام صادره برای متهم به نوعی خطای او را از بین می‌برد و به عبارت دیگر با اجرای حکم تقاص کار خود را داده است. بنابراین نباید با همان دید خطاکار به او نگریسته شود بلکه باید شأن و مقام انسانی او حفظ شود.

وی که در جمع قضات و با حضور سرپرست محاکم تجدید نظر استان سخن می‌گفت، با اشاره به آمار ارائه شده دادگاه‌های تجدیدنظر اظهارکرد: طبق آمار ارائه شده میانگین موجودی پرونده در دادگاه‌های تجدید نظر استان ۴۸ فقره است که این بسیار فوق‌العاده است که با همت قضات شریف و کارکنان خدوم دستگاه قضایی استان محقق شده است که جای تبریک دارد.

در ادامه پرویز توسلی‌زاده، قائم مقام رییس کل و سرپرست محاکم تجدید نظر استان کرمانشاه با ارائه آماری از محاکم تجدید نظر این استان، تلاش کارکنان این بخش از دستگاه قضایی استان را ستودنی دانست و گفت: هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد مگر با ایجاد محیط کاری که در آن احساس یکدلی و برادری موج زند و کارکنان آن را بخشی از زندگی خانوادگی خود قلمداد کنند تنها در این صورت است که موفقیت حاصل خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.