زمان انحصار‌ علمی برای برخی کشورها گذشته است/اخراج دانشجویان از نروژ محکوم است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول سیاسی سابق بسیج دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه زمان انحصار علمی برای برخی کشورها گذشته است، گفت: مسئولان سیاست‌خارجه کشورمان باید توهین به دانشجویان ایرانی را از طریق مراجع بین‌المللی پیگیری کنند.

“روح‌الله کوثری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران بابیان اینکه جایگاه رفیع و پیشرفت علمی ایران برای غرب غیرقابل قبول است، اظهارداشت:  رهبر معظم انقلاب همواره در سخنانشان بر این نکته تاکید داشته‌اند که رسیدن به قله‌های علمی تنها راه نشان‌دادن دست برتر جمهوری اسلامی در جهان است.
 
مسئول سابق بسیج دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: اخراج دانشجویان ایرانی از کشور نروژ نه تنها عزم جوانانمان را کم نمی‌کند، بلکه انگیزه‌ای برای دستیابی به دانش‌های جهانی خواهد شد. چرا که زمان انحصار علمی برای برخی کشورها گذشته است.
 
کوثری با بیان اینکه ایران در رقابت با دیگر کشور‌ها قرار دارد، تصریح کرد: نباید در جایگاه سیاسی‌مان منفعلانه عمل کنیم، لذا به دشمنان باج نمی‌دهیم و مسئولان باید منویات رهبر معظم انقلاب را در سیاست‌های خود دنبال کنند.
 
وی در پایان با بیان اینکه اخراج دانشجویان از نروژ را محکوم می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مسئولان سیاست‌خارجه کشورمان باید توهین به دانشجویان ایرانی را از طریق مراجع بین‌المللی پیگیری کنند. چرا که این امر نقض حقوق بین‌المللی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.