ترس از گفتمان انقلاب اسلامی علت اخراج دانشجویان از نروژ است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت‌های علمی و سیاسی ایران اسلامی نگرانند، بنابراین با هرحربه‌ای می‌خواهند مانع پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی شوند.

“علی پهلوان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اخراج دانشجویان ایرانی از کشور نروژ ریشه در تقابل کشورهای غربی و نگاه اومانیستی با گفتمان انقلاب اسلامی دارد، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت‌های علمی و سیاسی ایران اسلامی نگرانند، بنابراین با هرحربه‌ای می‌خواهند مانع پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی شوند.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطر نشان کرد: دولت‌های غربی به روش‌های متعدد از جمله تحریم، حذف فیزیکی نخبگان هسته‌ای و اخیرا نیز با اخراج دانشجویان از نروژ، تلاش کردند تا به فضای علمی کشور ضربه وارد کنند.

پهلوان با بیان اینکه تحصیل در هر نقطه از دنیا حق مسلم دانشجویان است تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند با تهمت‌های سیاسی و بهانه‌های واهی مانع تحصیل دانشجویان شوند و باید تمام مجامع علمی، اساتید، هیئت‌های علمی دانشگاه‌های معتبر دنیا، ایران و نروژ نسبت به این مسئله اعتراض کنند.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: وزارت خارجه و علوم باید از طریق مراجع حقوقی جلوی مظلوم واقع شدن دانشجویان ایرانی خارج از کشور را بگیرند و از طریق دیپلماسی این اقدامات را محکوم کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: ممانعت از تحصیل جرمی بزرگ است و اگر این دولت‌ها از جانب علم دانشجویان ما احساس خطر می‌کنند، چرا این تحریم‌ها را در مورد دانشجویان اسرائیلی اعمال نمی کنند که با پیشرفت‌های علمی خود جان تمامی مردم دنیا را با مخاطره مواجه کرده‌اند، لذا این‌گونه اقدامات تنها یک بازی سیاسی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.