زمان برگزاری همایش سرمایه گذاری خلخال به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، هوشنگ محمدی روز یکشنبه در دهمین جلسه هماهنگی برگزاری نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری خلخال و کوثر افزود: با توجه به فرصت ایجاد شده و زمان باقیمانده تا برگزاری این همایش انتظار می رود اعضای ستاد برگزاری این مراسم نسبت به انجام امور محوله برای جلب نظر سرمایه گذاران برای حضور در این مراسم تلاش کنند.

وی گفت: ۲۰ درصد از نمره ارزیابی مدیران اجرایی شهرستان در سالجاری مربوط به میزان تلاش آنها برای جذب سرمایه سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه بوده و در آخر سال برای مدیران لحاظ خواهد شد.

وی مدیران اجرایی شهرستان خلخال را به ارایه راهکارهای پیشنهادی خود برای جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی و سرمایه گذاری های خرد و کلان در منطقه فراخواند.

محمدی اظهار داشت: با توجه به این امر که تنها راه نجات خلخال از بن بست فعلی اقتصادی مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های اشتغالزاست هر مدیر در حوزه کاری خود برای تخقق این امر باید بیشتر تلاش کند.

وی از ایجاد شرکت توسعه و عمران سرمایه گذاری در آینده نزدیک در خلخال خبر داد و گفت: با راه اندازی این شرکت زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل خلخال فراهم شده و در آینده نه چندان دور این مناطق به عنوان پدیده گردشگری استان و کشور معرفی خواهند شد.

۷۱۱۹/۵۹۴/۵۹۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.