زیرساخت از برقراری ارتباط مخابراتی ایران را با ۲۳۳ مقصد بین المللی خبر داد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت ارتباطات زیرساخت، ارتباط مخابراتی  ایران را با ۲۳۳ مقصد بین المللی  برقرار می کند شرکت ارتباطات زیرساخت، ارتباط مخابراتی کشورمان را با ۲۳۳ مقصد بین المللی برقرار می کند.
 
 به گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت  مهندس حسین معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ این شرکت   با اعلام این خبر افزود : ارتباط بین الملل ایران با تمامی کشور های دنیا به غیر از رژیم  اشغالگر  قدس شامل  233 مقصد   بین المللی و  با استفاده از پیش شماره دو صفر برقرار می گردد .
 
وی افزود:  تمامی ارتباطات مخابراتی از طریق ۷۰ شرکت بین المللی (کریر ) TDM و VoIP بین المللی برقرار می گردد.
 
 مهندس معدنی پور توضیح داد: ۱۶  شرکت  از این۷۰  شرکت    ، صرفا ترانزیت ترافیک را انجام می دهند و سایر اپراتور ها  ترافیک مستقیم کشورهای خود را حمل می کنند.
 
وی افزود:  ماهانه درحدود ۸۰ میلیون دقیقه ترافیک تلفنی از ایران به خارج ارسال می گردد و در حدود  120 میلیون دقیقه ترافیک نیز از خارج ایران وارد کشور می گردد و مجموعا به طور متوسط ۲۰۰ میلیون دقیقه ترافیک بین الملل  در ماه ، از مسیرهای مجاز کشور که همان  درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت است  ، مبادله  می شود.
 
وی تصریح کرد : پر ترافیک ترین  کشور ها در تبادل ارتباطات تلفنی با ما ،  کشور های همسایه شامل: افغانستان ، عراق ، امارات ، ارمنستان ، پاکستان ، عربستان ،  ترکیه وآذربایجان است و در خارج از منطقه نیز کشور های امریکا ، کانادا ، انگلیس و آلمان دارای بیشرین ترافیک  با کشورمان می باشند .
 
مهندس معدنی پور در ادامه توضیح داد:همچنین  حدود ۱۵ درصد ترافیک صادره بین الملل به خارج از ایران نیز با پیش شماره هایی به غیر از  دو صفر (عمدتا ۰۲۰) و ازطریق بستر زیرساخت ارسال می گردد.
 
وی تصریح کرد :  55 درصد   ارتباطات مخابرات بین الملل  از طریق سیستم های مداری و۴۵ دیگر از طریق سیستم های بسته ای (  VoIP   )  برقرار می گردد.
 
معدنی پور در پایان گفت :   شرکت ارتباطات زیرساخت ، درگاههای ارتباطات تلفنی بین الملل کشور  رادر چندین مسیر  و به گونه ای توزیع و توسعه داده  است  که در نهایت    ترافیک تلفنی   کشورمان  با کیفیتی مناسب و مطلوب بر

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.