ارتباط مخابراتی ۷۵۰ روستای دور افتاده در سراسر کشور برقرار می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات گفت: در هفته آینده با آغاز به کار بخش تازهی از پروژه‌های USO (خدمات اجباری مخابراتی) ۷۵۰ روستا که سه چهارم آنها دارای زیر ۲۰ خانوار سکنه و در مناطق دور افتاده و صعب العبور می باشند، از ارتباط مخابراتی بهره مند می شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی اظهار داشت: رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده همواره از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه دنیای حاضر عصر ارتباطات نامیده شده است، تامین ارتباط برای تک تک آحاد مردم عزیز و شریف کشورمان، حتی در دورترین مناطق کشور، از وظایف اصلی ماست.
 
وی افزود: در این راستا، همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در برنامه افتتاح روز یکشنبه بیستم بهمن ماه برگزار خواهد شد تعداد بیش از ۷۵۰ روستا، که سه چهارم آن روستاهای زیر ۲۰ خانوار و در مناطق دور افتاده و صعب العبور می باشند، از امکان ارتباط مخابراتی بهره مند خواهند شد.
 
برقراری ارتباط در مناطقی که برای بخش خصوصی صرفه اقتصادی ندارد، بخشی از خدمات USO (خدمات عام اجباری مخابراتی) است که دولت مکلف به تامین اعتبار آنها است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.