ساخت و سازهای غیر قانونی در هرمز ممنوع است/تذکر به بناکاران و استادکاران

۰۲خردادماه،

رئیس شورای شهر جزیره هرمز هر گونه ساخت و ساز در جزیره هرمز بدون تاییدیه و نظارت دفتر فنی شهرداری را ممنوع و غیرقانونی عنوان کرد.

به گزارش Consbank، محمد زرنگاری در گفتگو با مهر، بیان داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان در مسیر گسل قرار دارد و احتمال بروز زلزله در این جزیره بسیار است باید در ساخت وساز های منازل مسکونی دقت بیشتری از سوی این استاد کاران و با نظارت دفتر فنی مهندسی شهرداری صورت بگیرد.

رئیس شورای شهر هرمز اظهارداشت: استاد کاران به عنوان بازوی شهرداری محسوب می شوند که با همکاری همدیگر می توانند با رعایت اصول فنی ساخت و ساز های استاندارد احداث کنند.

زرنگاری گفت: در صورت ملاحظه ساخت و سازهای غیر اصولی و بدون مجوز و انباشته شدن نخاله های ساختمانی توسط  صاحب کار در سطح شهر برخورد قانونی می گردد.

نماینده هرمز گان در شورایعالی استانها  عنوان کرد در صورت ملاحظه تخلف و تصرف اراضی شهری  از سوی چه کار فر ما و چه پیمانکار از طریق کمیسیون ماده ۱۰۰ برخورد می گردد.

رئیس شورای شهر نیز افزود با توجه به نبود شن و ماسه استاندارد در هرمز شهرداری در این خصوص همکاری کنند تا از طریق حمل دریایی با ارزان ترین قیمت به دست شهروند برسد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.