ساعت هوشمند سونی به هند رسید

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۳:۰۷:۵۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – شرکت سونی تصمیم گرفته است ساعت‌های هوشمند خود را که ترکیبی از گوشی تلفن همراه و ساعت است، اواخر ماه ژوئن وارد بازار کند. سونی قرار است عرضه این ساعت‌ها را از بازارهای هند آغاز کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، شاخه هندی سونی در صفحه فیس بوک این شرکت این خبر را تایید کرده است.
بر اساس این گزارش، ساعت‌های هوشمند سونی دارای یک صفحه نمایش او ال ای دی است که قابلیت همگام سازی با فناوری‌های آندرویدی را دارا است. کاربر به کمک این ساعت‌ها می‌تواند پیامک‌های گوشی تلفن همراه خود را بخواند، ایمیل‌هایش را چک کند و از تازه‌های فیس‌بوک و توییتر خود مطلع شود.
یکی دیگر از قابلیت‌های این ساعت‌ها این است که کاربر به کمک فناوری ارتباطی بلوتوث می‌تواند تماس‌های دریافتی روی گوشی خود را نیز پاسخ دهد یا آن را رد کند یا گوشی خود را در هنگام زنگ خوردن در حالت سکوت قرار دهد.
این ساعت‌ها با هر گوشی همراه تحت آندروید قابل همگام سازی است و ضرورتی ندارد کاربر حتما از گوشی‌های آندرویدی ساخت سونی استفاده کند.
کاربران فقط برای همگام سازی گوشی آندرویدی و ساعت هوشمند خود باید از فناوری ارتباطی بلوتوث ۳ استفاده کنند. 
کاربران همچنین می‌توانند برخی برنامه‌های کاربردی این ساعت هوشمند را از فروشگاه مجازی آندروید که گوگل پلی نام دارد، دانلود کنند. این ساعت که ۱۵ گرم وزن دارد، در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد.
ساعت هوشمند سونی گرچه محصول منحصر به فردی می‌نماید، اما چندان هم بی رقیب نیست. مهم‌ترین رقیب این محصول را می‌توان ساعت‌های پیبل دانست.
این ساعت‌ها نیز دارای یک صفحه نمایش او ال‌ای دی ۱۴۴ در ۱۶۸ است و قابلیت همگام سازی با گوشی‌های آندرویدی و آی‌فون اپل را دارا است، البته رابط کاربری ساعت هوشمند سونی جذاب‌تر است و به همین دلیل قیمت بالاتری هم دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۵۰۷۵۳۵۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.