ساماندهی فعالیت ناشران دیجیتال

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساماندهی فعالیت ناشران دیجیتال در سال ۹۱ خبرداد و گفت: بر این اساس دستورالعمل ضوابط ناشران دیجیتال در حال تدوین است.
حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که فعالیت ناشران دیجیتال در سال ۹۱ ساماندهی خواهد شد و در این رابطه، هماهنگی‌های لازم با نهادهای مرتبط برای جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز صورت گرفته است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به افزایش حمایت این مرکز از تولیدکننده‌ها در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: امسال نوع حمایتها در حوزه سایبری تغییر کرده و تمرکز اصلی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برروی صادرات محصولات است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل محصولاتی که تولید می‌شوند باید استانداردهای موردنیاز را برای صادرات داشته باشند، البته طرح رتبه‌بندی نرم‌افزارها نیز در حال نهایی شدن است که برمبنای آن می‌توان زمینه را برای تولید محصولات با کیفیت صادراتی فراهم کرد.

علیزاده گفت: همچنین اصلاح و تسریع در فرآیند صدور مجوز نیز در دستور کار قرار گرفته است و از آنجایی که برخی از نرم‌افزارها در سال گذشته زمان زیادی را برای دریافت مجوز صرف می‌کردند، امسال صدور مجوز به روز خواهد شد.
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.