ساماندهی نیم میلیون پلیس برای برقراری امنیت ترافیکی محورهای کشور

۱فروردین ۱۳،

ساماندهی نیم میلیون پلیس برای برقراری امنیت ترافیکی محورهای کشور

رئیس پلیس راهور ناجا از ساماندهی نیم میلیون مامور پلیس برای برقراری امنیت ترافیکی در محورهای کشور خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از مهر، سردار اسکندر مومنی صبح شنبه در بازدید از مرکز پلیس راه ساری اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی در واقع نماد و تجلی نظم بخشی و برقراری ثبات امنیت در جامعه می باشند.

وی افزود: ترافیک یک تشکیلات بین بخشی بوده و یک سازمان به تنهایی قادر نخواهد بود امور ترافیک و امنیت تردد را در جامعه تحقق ببخشد زیرا این امر نیازمند به تعامل و کار جمعی است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور گفت: در طرح نوروزی پلیس سازمان هایی نظیر اورژانس، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، راه و ترابری و حمل و نقل همکاری صمیمانه ای با نیروی انتظامی دارند.

 

مومنی، برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه را یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: همه دستگاههای اجرایی کشور موظف می باشند برای تحقق فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت حداقل رسیدن سوانح و حوادث وسائط نقلیه در کشور بیش از قبل تلاش صمیمانه ای با پلیس داشته باشند. 

 

وی افزود: پلیس راهور برای تحقق این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. 

 

مومنی با تقدیر از همه دست اندرکاران طرح نوروزی برای برقراری نظم و انضباط، امنیت و امور ترافیکی در کشور، اظهار داشت: بیش از نیم میلیون از ماموران و همیاران نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و نظم بخشی امورترافیکی سازماندهی شدند.

 

وی تصریح کرد: دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی برای نیروی انتظامی محسوب می گردد و پلیس با بسیج عمومی در کشور در جهت نظم و انضباط در جامعه تلاش خواهد کرد.

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.