سامسونگ گوشی هوشمند مچی تولید می‌کند

۱فروردین ۱۳،

شرکت سامسونگ که این روزها رقابت تنگاتنگی با اپل انجام می‌دهد در حال کار کردن روی گوشی هوشمند تازهی به شکل ساعت مچی است تا شکل ظاهری گوشی‌های هوشمند را به طول کامل تغییر دهد.

 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یکی از منابع داخلی سامسونگ که به طول کامل از این جریان مطلع بوده است در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز تایید کرد که این ساعت مچی بیشتر قابلیت‌های موجود در گوشی‌های هوشمند را دارا می‌باشد که البته هنوز جزئیات آن به طول دقیق اعلام نشده است.
لازم به ذکر است که طی چند ماه اخیر به صورت گسترده اعلام شد که اپل در حال ساخت گوشی هوشمند تازهی به شکل ساعت مچی است که البته یکی از نمایندگان شرکت اپل این خبر را تکذیب کرد و توضیحی در رابطه با آن نداد.
چند سال قبل نیز شایعاتی انتشار یافته بود که نشان می‌داد اپل در حال کار کردن روی یک نمایشگر منحصر به‌فرد با قابلیت خم شدن به دور مچ دست است و تلاش می‌کند مدل تازه گوشی هوشمند‌ آیفون را به این شکل تولید کند. خبرهای تازهی که در این زمینه انتشار یافته حاکی از آن است که اپل این پروژه را به طول کامل کنار نگذاشته است و با کار کردن روی این محصول تلاش می‌کند آن را از یک مدل مفهومی به مدل واقعی تبدیل کند.
تلفن‌های همراه شبیه به ساعت مچی اولین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی وارد بازار شدند و اولین مدل از آن‌ها Telson TWC 1150 نام داشت.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.