سایپا به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر است

کاظم برجلو امروز درباره بازگشت مجددش به جمع نارنجی‌پوشان کرجی گفت: خوشبختانه پس از ۳ سال و توانستم به تیمی که در آن تجربه بسیار زیادی کسب کردم، بازگردم.

به گزارش فارس ،وی تصریح کرد: خوشبختانه همانطور که انتظار داشتم این تیم از امکانات خوب، مدیریت حرفه‌ای و کادر فنی‌ای برخوردار است که اعتماد بسیار زیادی به جوانان داشته و نتیجه این امکانات نیز تربیت بازیکنان بزرگ در سایپا و معرفی به فوتبال کشورمان است.

مدافع فصل گذشته استیل‌آذین در پاسخ به این پرسش که وی سابقه عضویت در سایپا و کسب قهرمانی با این تیم را دارد، آیا در فصل ۹۱ – ۹۲ لیگ برتر نیز می‌توانیم امیدوار به قهرمانی نارنجی‌پوشان کرجی باشیم؟ گفت: همانطور که گفتم سایپا از امکانات و توانمندی‌های خوبی برخوردار بوده که مجموع آنها شرایط حرفه‌ای را برای تیم فوتبال ایجاد کرده است.

برجلو با تاکید بر اینکه نمی‌توان نتیجه هیچ مسابقه‌ فوتبالی را به درستی پیش‌بینی کرد، گفت: در سالی که قهرمان لیگ برتر شدیم همین شرایط مهیا بود و امیدوارم امسال نیز بتوانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.

وی تصریح کرد: اکثر بازیکنان و کادر فنی سایپا امیدوار به تکرار قهرمانی هستند و خوشبختانه این آمادگی نیز در تیم ما وجود دارد.

مدافع جدید سایپای البرز در ادامه به دلایل بازگشت خود به جمع نارنجی‌پوشان کرجی اشاره کرد و گفت: من پیشرفت فوتبالم را مدیون سایپا هستم و با این تیم افتخارات زیادی کسب کردم.

برجلو گفت: من ۳ فصل قبل نمی‌خواستم از سایپا جدا شوم، اما مربی آن زمان به صورتی کار کرد که مجبور به رفتن از سایپا شدم.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایط سایپا مانند گذشته بوده و بتوانم با این تیم افتخاراتی چون قهرمانی در لیگ برتر و بازی در جام باشگاه‌های آسیا را باز هم تجربه کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.