شکوری: سایپا یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جدید است

برای تکرار خاطرات خوب گذشته به سایپا آمده ام،

مدافع چپ تیم فوتبال سایپا گفت: مهم ترین فاکتور در تیم سایپا رفاقت است.

   ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم سایپا یک سری از بازیکنان قدیمی اش را جذب کرده و چند بازیکن دیگر هم جمع بازیکنان فصل قبل اضافه شده اند به نظر من تیم خوب و توانمندی داریم اما مهم ترین فاکتور در تیم ها رفاقت است صمیمیت خاصی بین بچه ها ی ما وجود دارد و آدم وقتی به سایپا می آید، تفاوت این تیم را با تیم های دیگر حس می کند.
وی افزود: قرعه بسیار سختی داریم اما با توجه به آمادگی بازیکنان خوبی که داریم، خیلی امیدوار هستم که شروع خوبی در فصل جدید داشته باشم تیم ما باید فصل را خوب شروع کند ودر ادامه روند رو به رشدی داشته باشیم تا به اهداف مان برسیم.
 او در ادامه گفت:  هدف ما کسب سهمیه آسیا است و نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم شاید  در حال حاضر و با توجه به هزینه ای که تیم های دیگر کرده اند، کسی روی موفقیت سایپا در فصل جدید حساب نکند اما مطمئنا سال بسیار خوبی پیش رو داریم ونتایج مطلوبی کسب خواهیم کرد.
مدافع چپ سایپا اظهار داشت: تیم های دیگر هزینه هنگفتی کرده اند اما به لحاظ فنی اختلاف زیادی بین فوتبالیست های ایرانی وجود ندارد چند سال قبل هم که سایپا قهرمان ایران شدیم کسی روی تیم ما حساب باز نمی کرد اما با تلاش زیاد و همت بچه ها توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.
وی افزود: سایپا در فصل جدید یکی از مدعیان است ودر طول فصل ثابت می کنیم که چه تیم قدرتمندی داریم فضای بسیار خوبی بین بچه های تیم وجود دارد وهمه تلاش خواهند کرد تا در فصل جدید به اهدافی که داریم، برسیم.
شکوری در پایان گفت: خاطرات بسیار خوبی در سایپا دارم من یک فصل بد با پرسپولیس داشتم اما آن روزها را فراموش کرده ام و برای تکرار خاطرات خوب گذشته به سایپا آمده ام و امیدوارم که سال خوبی همراه با این تیم داشته باشم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.