سخنگوی شورای صنفی نمایش: در جهت ارج گذاشتن‌ بر دیدگاه حوزه و شاخصه‌های اعلام شده اش برای اکران، «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای غیر از حوزه اکران می‌شود!

سخنگوی شورای صنفی نمایش: در جهت ارج گذاشتن‌ بر دیدگاه حوزه و شاخصه‌های اعلام شده اش برای اکران، «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای غیر از حوزه اکران می‌شود!سخنگوی شورای صنفی نمایش: در جهت ارج گذاشتن‌ بر دیدگاه حوزه و شاخصه‌های اعلام شده اش برای اکران، «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای غیر از حوزه اکران می‌شود!
تاریخ درج : ۲ مرداد
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : وضعیت افتتاحیه فیلم‌ها‌، سینما آزادی و اکران «کلاه قرمزی و بچه‌ ننه» از موارد مهم تصمیم گرفته شده در جلسه‌ی شورای صنفی نمایش است.

وضعیت افتتاحیه فیلم‌ها‌، سینما آزادی و اکران «کلاه قرمزی و بچه‌ ننه» از موارد مهم تصمیم گرفته شده در جلسه‌ی شورای صنفی نمایش است.

به گزارش ایسنا، حبیب کاوش سخنگوی این شورا، گفت:‌ مقرر شد از این به بعد فیلم‌هایی که بخواهند افتتاحیه بگیرند‌، دو هفته قبل از برپایی آن از وزارت ارشاد و شورای صنفی نمایش مجوز باید دریافت کنند.

وی افزود: از آنجا که سینما آزادی تا ۱۹ تیر باید برنامه آینده‌اش را معرفی می‌کرد‌ و دو هفته از آن زمان می‌گذرد‌، برابر ماده ۳۲ آئین‌نامه ضمن اینکه امکان ثبت قرارداد فیلم «تو،من» برای این سینما درعید فطر میسر نشد، شورا موظف است فیلمی را به این سینما معرفی کند که از دو فیلم پیشنهادی «گلوگاه» به کارگردانی محمد ابراهیم معیری و «کلیسا» ساخته محسن محسنی‌نسب یک فیلم باید به انتخاب سینما آزادی از روز چهارشنبه‌ جایگزین «شور شیرین» شود.

کاوش ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه «کلاه قرمزی و بچه ننه» از نظر شورا جزو شاخصه‌های اعلام شده حوزه هنری برای اکران تشخیص داده نشد‌، در جهت ارج گذاشتن‌ بر دیدگاه حوزه، فیلم مذکور نمی‌تواند در سرگروه استقلال اکران شود ولی فیلم یاد شده دارای مولفه‌های ارزشمندی برای اکران در سینماهای غیر از حوزه هنری است و در زمان مقرر (احتمالا عید فطر) اکران خواهد شد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.