سرانجام فیلم کاهانی رنگ پرده را می‌بیند/بی‌خود و بی‌جهت iبه عصر تازه می‌آید

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

اکران تازهترین فیلم عبدالرضا کاهانی که حوزه هنری آن را تحریم نموده، از هشتم آذرماه در گروه سینمایی عصر تازه آغاز می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنر آنلاین،نبرد مالکان شش فیلم مغضوب حوزه هنری با شرایط ناعادلانه اکران این روزها وارد مرحله تازهی شده و iبه نظر می رسد این سینماگران مستقل تصمیم iبه مقابله iبه مثل و اکران فیلمهای خود iبه هر شکلی گرفته اند.

بعد از اکران “من همسرش هستم”ساخته مصطفی شایسته که اولین فیلم از این دست آثار بود و زمزمه هایی که در مورد اکران فیلم”من مادر هستم”ساخته فریدون جیرانی شنیده می گردد،حالا نوبت iبه اکران فیلم تازه عبدالرضا کاهانی رسیده و قرار است از هشتم آذر ماه، “بی خود و بی جهت” روی پرده سینماها بیاید.

سعید سعدی مدیر دفتر تولید و پخش نسیم صبا در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین ضمن اعلام این خبر گفت:این فیلم در گروه سینمایی عصر تازه و بدون سینماهای حوزه اکران می گردد و امیدوارم با استقبال مخاطبان روبرو شود.

او تصریح نمود:البته با شرایط فعلی سینما اصولا هیچ فیلمی فروش خوبی ندارد و نمی دانم واقعا این فیلم تا چه حدی فروش خواهد نمود اما قطعا فیلم باید iبه نمایش در بیاید تا ثمره کار یک گروه بزرگ دیده شود.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین،در حال حاضر این فیلم در حال انجام مراحل فنی است. مواد تبلیغاتی آن هم در حال آماده سازی است و همزمان با پخش،تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی این فیلم نیز پخش خواهد شد.

حالا باید دید که اکران این فیلم با توجه iبه علاقه مردم iبه آثار کاهانی می تواند تغییری در وضعیت سینما iبه وجود یاورد یا باید هنوز شاهد بدتر شدن روز iبه روز وضعیت اقتصادی سینمای ایران باشیم؟
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.