سردار نقدی: آمریکا سرمنشا بدبختی ملت هایی است که می خواهند مستقل باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۸/۱۲
رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام نمود: برای مورخان و پژوهشگرانی که بتوانند ثابت نمایند که جنایتکارتر از آمریکا، کشوری دیگری وجود دارد، جایزه تعیین نموده ایم.
سردار محمدرضا نقدی در مراسم یوم الله۱۳آبان افزود:۱۰کیلوگرم طلا جایزه و۱۰سال فرصت می دهیم که مورخ یا پژوهشگری بتواند ثابت کند که کشور دیگری جنایتکارتر از آمریکا در جهان وجود دارد.
وی با بیان این که دست جنایت آمریکا به خون مردم مظلوم در سراسر جهان آغشته و آثار و شواهد آن در تاریخ ثبت شده است؛ اضافه نمود: هیچکس نمی تواند چنین موضوعی را ثابت کند؛ چون آمریکا جنایتکارترین است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین از رسانه ها مستقل خواست اسناد لانه های جاسوسی آمریکا در سراسر جهان را بازخوانی و منتشر نمایند تا واقعیات و حقایق بر همگان معلوم شود.
سردار نقدی به جنایات آمریکا در تاریخ اشاره و اضافه نمود: این جنایات همچنان ادامه دارد؛ و رد پای آمریکایی ها در حوادث عراق، افغانستان، بحرین و میانمار کاملا مشهود و عیان است.
وی با تاکید بر این که آمریکا سرمنشا بدبختی ملت هایی است که می خواهند مستقل باشند؛ گفت: وقتی نام ملت های آزادیخواه آورده می گردد؛ ناخودگاه فقط به یاد جنایات آمریکایی ها می افتیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی؛ ملت شجاع ایران به ملتی عزیز و آرمان خواه تبدیل شد؛ افزود: همه ما مدیون امام راحل و مدیون شهدای انقلاب هستیم.
سردار نقدی به جانفشانی شهدای فاتح لانه جاسوسی اشاره نمود و گفت: نتیجه پیروی از ولایت همیشه پیروزی و عزت و ملت ایران بارها آن را تجربه نموده است.
وی؛ یوم الله ۱۳آبان را بزرگداشت سه اتفاق معرفی و اضافه نمود: تبعید امام (ره)؛ خط شکنی و شهادت دانش آموزان در۱۳آبان ۱۳۵۷و فتح لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام (ره) حوادثی است که این روز را به نقطه عطفی در تاریخ ایران تبدیل نموده است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین به نتیجه اقدامات انقلابی ملت ایران در طول تاریخ اشاره نمود و گفت: پس از فتح لانه جاسوسی منحنی اقتدار آمریکا رو به افول و منحنی عزت ایرانیان رو به افزایش است.
سردار نقدی؛ به برنامه ها و توطئه های سفارت آمریکا در وقت رژیم پهلوی اشاره نمود و گفت: اینجا سفارت نبود؛ لانه جاسوسی و مرکز طراحی کودتا و اقدام علیه ملت ایران بود.
وی با بیان این که در روزهای اول انقلاب فرمان قتل عام ملت ایران از همین لانه فساد صادر می شد؛ اضافه نمود: این سفارت خانه مرکز طراحی توطئه بود که ملت انقلابی ایران در اقدامی شجاعانه و بخردانه آن را فتح نمود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که پس از فتح این خانه شیطانی؛ آمریکایی ها همواره تلاش نمودند که با ایران ارتباط برقرار نمایند؛ گفت: آمریکایی ها مکررا در وقت های مختلف حتی در دوران دفاع مقدس تلاش می نمودند از راه هایی با ایران ارتباط برقرار نمایند اما با رهبری های حضرت امام (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای همواره توطئه های آنان نقش بر آب شده است.
سردار نقدی افزود: آمریکایی ها اینطور القا می نمایند که اگر ارتباط برقرار شود؛ تهدیدات و تحریمات برطرف می گردد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این پرسش خاطر نشان نمود: مگر آمریکا در پاکستان، عراق و افغانستان سفارتخانه ندارد؟ اما وضع این کشورها معلوم است؛ هر روز مردم بی گناه در این کشورها با سلاح سربازان آمریکایی کشته می شوند.


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.