سردار نقدی: باید از مرز ۱+۵ عبور کنیم

سردار محمدرضا نقدی در همایش بسیج اساتید در سالن همایش‌های صدا و سیما، ضمن تجلیل از مقام شهید چمران اظهار کرد: امروز باید “چمران‌وار” از مرز ۱+۵ عبور کنیم.
در ادامه گزیده ای از سخنان سردار نقدی به نقل از ایسنا می آید:

  • ۱+۵ از بعد از قیام پانزده خرداد و علیه اسلام شکل گرفته است و این کشورها بر سر هر چیزی که با یکدیگر اختلاف داشته باشند، ولی بر سر مبارزه با اسلام متحدند. همه این کشورها در جنگ تحمیلی نیز دست داشتند و از منافقین و تروریست‌ها حمایت می‌کردند. ۱+۵ پشتیبان تسلیحاتی صدام در جنگ علیه کشورمان بود.
  • ۱+۵ یعنی رویارویی ملتی آزادیخواه با تمام مستکبران جهان. البته اینها باز خودشان نیستند بلکه اجیر شده صهیونیسم بین‌الملل و فراماسونرها هستند اما روزی خود اینها هم کنار می‌روند و آن رویارویی سرنوشت‌ساز شکل می‌گیرد.
  • امروز می‌بینیم که آموزه‌های غربی و نظریه‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی آنها رنگ باخته و عملاً شکست خورده است. قدرت در کتابهای علمی آنها به سه عنصر ثروت، سلاح و تبلیغات متکی است و در همه این عرصه‌ها در طول این سی و سه سال دست بالاتر را داشته‌اند اما همواره از نظام جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند و این بدان معنا است که قدرت بالاتری نیز وجود دارد که هرچند تجربه شده اما تئوریزه نشده است و اگر این موضوع تئوریزه شود خواهیم دید که شکست مرزهای دانش نیز رخ می‌دهد.
  • امروز باید چمران‌وار وارد میدان شویم و استادی که می‌خواهد چمران پرورش دهد باید خود چمران‌وار پرورش یافته باشد. اگر روزی چمران، تحریم‌های نظامی را می‌شکست و از مرز آنها عبور می‌کرد، چمران امروز باید از مرز ۱+۵ عبور کند. اگر نفت ما را تحریم کرده‌اند باید بدانیم که اولین مشکل اقتصاد ما نفت‌محوری است و باید این خط شکسته شود. ما می‌توانیم اقتصاد بدون نفت داشته باشیم که بسیار شکوفاتر از اقتصاد فعلی باشد.
  • تمام امکانات برای اینکه ما نفت خام خود را پرورش دهیم و به صورت محصولات تمام شده تبدیل کنیم، فراهم است و تنها نیاز به برنامه‌ریزی، مدیریت و همت دارد.
    /۲۷۲۷
دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.