سردار نقدی: رئیس جمهور آمریکا که نمی‌تواند به سوال‌های یک خبرنگار ایرانی جواب دهد در مذاکره چه حرفی برای زدن دارد؟

۱۱اردیبهشت،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران اشاره کرد و گفت: کشوری که رئیس جمهورش قدرت گفت‌وگو با یک خبرنگار ایرانی را ندارد چگونه دم از مذاکره با ایران می‌زند؟

سردار نقدی که در یادواره ۱۰۸ شهید روستای «فردو» سخن می‌گفت، افزود: رئیس جمهور آمریکا که نمی‌تواند به سوال‌های یک خبرنگار ایرانی جواب دهد در مذاکره چه حرفی برای زدن دارد غیر از اینکه مذاکره را برای ظاهر صوری و فشار بیشتر به ملت ما می‌خواهد.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا مثل آب خوردن به هر کشوری که می‌خواهد، دست‌اندازی می‌کند، افزود: آمریکا جرأت کوچکترین واکنش جمهوری اسلامی را ندارد و دستور عملیات نظامی‌اش علیه ایران ۳۰ سال است روی میز خاک می‌خورد و این از وحشت و صلابت همین شهدا و نسل جوان شهادت طلب امروز ماست و این نیروی عظیم شهدا است که بازدارندگی ایجاد کرده است.

وی هوشیاری ملت ایران را یادآور شد و گفت: ملت هوشیار است و فریب این پیشنهادها را نمی‌خورد و به سازش تن نمی‌دهد. چرا که اگر قرار بود سازش کنیم روزی که آمریکا در اوج قدرت بود سازش می‌کردیم نه امروز که در سیاست، اقتصاد، قدرت نظامی، فرهنگ و در همه چیز در حضیض ذلت است.

سردار نقدی در پایان سخنان گفت: اگر قرار بود سازش کنیم ۲۲۰ هزار شهید از سراسر کشور و فقط از یک روستای فردو ۱۰۸ شهید نمی‌دادیم. این شهدا را تقدیم کردیم که بر ظلم غلبه کنیم نه اینکه تسلیم شویم و سازش کنیم.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.