سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران: هر سه امتیاز دیدار برابر نفت را می خواهیم

‘عبدالله ویسی’ روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران افزود: می‌دانستیم لیگ به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی تعطیل خواهد شد به همین دلیل برای تعطیلات خود برنامه های خوبی طراحی کرده بودیم.

وی با بیان اینکه وظیفه تمامی باشگاه‌های لیگ برتر کمک به تیم ملی برای پیشرفت این تیم است، افزود: به طور حتم با انجام دیدارهای تدارکاتی به نتایج دلخواه دردیدارهای پیش رو و رسمی خواهیم رسید.

ویسی درمورد دیدار فردا (جمعه) تیمش مقابل نفت تهران گفت : نفت تهران از نظر تیمی تیم باشخصیتی است و کادرفنی خوبی نیز دارند، آنها در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت های لیگ برتر یک نتیجه خوب و غیر منتظره درآبادان کسب کردند.

ویسی گفت: برهمین اساس کار آسانی نداریم اما تمام تلاش خود را برای کسب هر۳ امتیاز این دیدار بکار خواهیم گرفت.

وی درمورد مصدومان و محرومان این تیم نیز گفت:در این دیدار علی فرهنگ، علی سالارخانی، رضا طاهری و مصطفی عاقلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته این درحالی است که هیچ محرومی نیز نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد شکست های این تیم برابر صبای قم درهفته نخست و هفته سوم برابر داماش گیلان نیز اظهار داشت: پیکان تیمی هجومی است و به طور یقین هر تیمی که هجومی بازی می کند در ساختار دفاعی دچار مشکل می‌شود از این رو در هفته های اول زیاد از رقبای خود گل دریافت کردیم اما به طور یقین دیدارهای بهتر و زیباتری را از تیم پیکان درادامه رقابت های لیگ برتر خواهید دید.

سرمربی پیکان در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر تونس که شب گذشته برگزار شد نیز گفت: تیم ملی محک خوبی خورد البته می توانستند بهتر و قوی تر از این نیز عمل کنند.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۰۲۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.