سرمربی ذوب آهن اصفهان: اشتباهات داور جزو بازی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدرضا کربکندیˈ شامگاه شنبه پس از برد تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: اشتباهات می تواند به نفع یا ضرر تمام تیم ها باشد.

وی تاکید کرد: داور در این بازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه نیمه اول بازی را بد شروع کردیم، اظهارداشت: تعجب می کنم که چرا در تمرینات خوب هستیم ولی در بازی نمی توانیم آن را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: فرهادی بازدن گل، روند بازی را برای ما تغییر داد و در مقابل تیم فولاد را به فکر فرو برد.

کربکندی با اشاره به برد تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: با این سه امتیاز فاصله خود را با تیم دیگر آخر جدول بیشتر کردیم و به آینده امیدوارتر شدیم.

وی به گل اسماعیل فرهادی اشاره کرد و گفت: فیلمبردار تلویزیون که به خط نزدیک بود اظهارداشت این گل آفساید نبود.

وی با اشاره به بازی ضعیف گودرزی و محمدپور در نیمه اول این بازی تصریح کرد: در نیمه اول ، این دو بازیکن خوب بازی نکردند و اگر می خواستم آنان را تعویض کنم می بایست هفت تا هشت بازیکن دیگر را تعویض می کردم ولی برای بهتر شدن شرایط، صبر کردم.

کربکندی به خالی بودن زمین حریف در زمان زدن کرنر ها اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه تمام بازیکنان برای هرپستی از قبل مشخص شده ولی استرس اجازه نمی دهد آنان کار خود را درست انجام دهند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه با نتیجه دو بر یک تیم فولاد خوزستان را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست داد.

گل های تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان توسط اسماعیل فرهادی در دقایق ۴۶ و ۸۳ به ثمر رسید و تنها گل تیم فوتبال فولاد خوزستان در دقیقه هفت توسط بختیار رحمانی وارد دروازه شد.

داور وسط این دیدار ˈشاهین حاج‌باباییˈ بوده و ˈ مرتضی کریمیˈ بعنوان کمک داور اول و ˈجلیل شعرانیˈ بعنوان کمک داور دوم وی را در این قضاوت یاری دادند.

پ/۸۱۱۶/۱۰۱۱ ** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.