سلولیت افسانه ای بیش نیست!

گردآوری شده توسط گروه بهداشت و سلامت ممتاز نیوز

امروزه همه جا این تبلیغات را میتوانید ملاحظه کنید :کرم های مخصوص لاغری، انواع رژیم های لاغری، ورزش های موضعی مخصوص قسمت های خاصی از بدن برای رفع سلولیت.

امروزه همه جا این تبلیغات را میتوانید ملاحظه کنید :کرم های مخصوص لاغری، انواع رژیم های لاغری، ورزش های موضعی مخصوص قسمت های خاصی از بدن برای رفع سلولیت.

تنها پیشنهاد من به شما قبل ازهرکاری این است که،  فریب هیچ کدام ازاین تبلیغات را نخورید، چون  سلولیت اساس و پایه ای ندارد و افسانه ای بیش نیست.

 در واقع سلولیت هیچ تفاوتی با سایر سلولهای چربی ندارد  در نتیجه نیاز به درمان متفاوتی برای رهایی از آن نداریم.

سلول های چربی خاصیت ارتجاعی ندارند به همین سبب زمانی که زیر پوست جمع می شوند اغلب حالت بافت فیبروزه به خود میگرند. درنتیجه شکل ظاهری خاصی پیدا میکنند، مانند آنچه در اطراف ران، ناحیه لگن و باسن می بینیم، که نام افسانه ای سلولیت را به خود گرفته است.

درتحقیقاتی که اخیراً در دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور انجام شد، نمونه چربی سلولیت اشخاص چاق با چربی اشخاص معمولی که اضافه وزن نداشتند، مقایسه شد. نتیجه آن که تمام نمونه ها در زیر میکروسکوب همان سلولهای چربی بودند و هیچ بافتی به نام سلولیت در میان آنها یافت نشد.

پس با افسانه سلولیت و درمان های تبلیغاتی که دراین زمینه ارائه می گردد فریب نخورید. اگر چربی روی باسن و ران هایتان کمی متفاوت از جاهای دیگر است ناامید نشوید. سلولیت در واقع چربی معمولی است که با راه های معمولی میتوان با آن مبارزه کرد. رژیم کم چربی به همراه ورزش هوازی ماننده پیاده روی منظم، تمام این چربی را در هرجای بدنتان که باشد، آب خواهد کرد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.