سند آمایش آموزش عالی علوم دریایی در مرحله نهایی قرار گرفت

۱۵م آذر ،

سند آمایش آموزش عالی علوم دریایی برای دانشگاه های حوزه دریا در مرحله نهایی قرار گرفت.

احمد نوحه گر، رئیس دانشگاه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: باید بگویم که خوشبختانه در رابطه با سند آمایش آموزش عالی درعلوم دریایی فعالیت های خوبی صورت گرفته به طوریکه هم اکنون در مرحله نهایی قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در رابطه با تفاوت این سند با سند آمایش آموزش عالی افزود: این سند تفاوت بسیاری با سند آمایش آموزش عالی ندارد اما این سند در بسیاری از مناطقی که در کشور در حوزه دریا قرار ندارد مورد استفاده قرار نمی گیرد و کارآیی ندارد.

نوحه گر تصریح کرد: کسانی با این سند سروکار دارند که برش های دریایی داشته باشند، دانشگاه هایی همچون دانشگاه های چابهار، علوم و فنون دریایی خرمشهر و سایر دانشگاه هایی که در حوزه دریا و اقیانوس از جمله دانشگاه های شمال و جنوب کشور با این سند سروکار دارند.

** سند آمایش آموزش عالی با سند آمایش آموزش عالی علوم دریایی متفاوت است

نوحه گر تصریح کرد: با توجه به سندی که در مرحله نهایی قرار گرفته هم اکنون نیازمند پایش هستیم البته قائدتا همان اطلاعاتی که توسط خودمان ارزیابی شده طبیعأ ارزیابی می گردد و تبدیل به یک برنامه ریزی که حتمأ این برنامه ریزی نیازمند مدیریت است.

وی افزود: مدیریت سند آمایش آموزش عالی علوم دریایی سند جامعی است که راهبردی های آن با معاونت آموزش عالی وزارت علوم است و امیدواریم این سند نهایی شود تا در اختیار دانشگاه های دریایی که در شمال و جنوب کشور قرار دارد مورد استفاده قرار بگیرد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.