سیامک زند فاش کرد: مسائل مالی علت پنهان کاری جدایی رضا پهلوی از یاسمین است

جدایی رضا پهلوی از یاسمین/گرفتاری جدید سلطنت طلبان

انتشار اخباری مبنی بر جدایی مخفیانه یاسمین پهلوی از همسرش رضا پهلوی و عدم پاسخ گویی خانواده پهلوی و سکوتشان باعث به وجود آمدن بحث‌های گسترده‌ای در رسانه‌های اپوزسیون شده است

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،چندی پیش فضائل عزیزان از ضد انقلابهای معروف فراری در وبسایتش خبری در این مورد انتشار داد . وی اعلام کرد از مدت‌ها پیش ارتباطات جنسی‌ خارج از ازدواج رضا پهلوی باعث به وجود آمدن مشکل جدی با یاسمین شده بود. این بی‌ بندباری جنسی‌ رضا پهلوی و عدم پایبندی اش به بنیان خانواده نهایتا منجر به جدائی یاسمین از وی شد. خانم یاسمین از سه‌ هفته پیش زندگی‌ جدید خود را با کوروش آموزگار(فرزند سیروس آموزگار) در فرانسه آغاز کرده است و تلاش‌ها فرح پهلوی نیز جهت باز گرداندن وی به آمریکا بی‌ نتیجه مانده است . وی همچنین به نقل از منابع مطلعش اظهار کرده بود  که حتی خودکشی‌ علیرضا پهلوی نیز بی‌ ارتباط با بی‌ بند و باریهای جنسی‌ رضا پهلوی نبود. ویافشاء کرد رضا پهلوی به خاطر تعرّض به دوست دختر علیرضا پهلوی موجبات خودکشی‌ علیرضا پهلوی را فراهم آورد.دراین خصوص سیامک زند کارگزار سابق دربار پهلوی نیز با پاسخ مثبت به دعوت تلویزیون یو  اس به بررسی عدم پاسخگویی رضا پهلوی پرداخت. وی با اشاره به اینکه در تمام جزئیات و منابع ارتباطات مخفیانه رضا پهلوی از طریق فضائل عزیزیان بوده صحت اخبار وی را تایید کرد و افزود وی در این اطلاع رسانی اش بدنبال شهرت طلبی نیست.

سیامک زند که خبرنگار بین المللی است ولی ساکن شهر تورنتو است ،  در دوره شاه خائن محمد رضا پهلوی در بخش مطبوعات مشغول به کار بوده است وی معتقد است فساد در خاندان پهلوی امری عادی و معطوف به سابقه بوده است . زند افزود: یکی از دلایلی که رضا پهلوی به این خبر واکنش نشان نداده است این است که وی مجبور است جهت طلاق رسمی یاسمین همسر سابقش کلیه اموال خود را مطابق قانون امریکا به دادگاه اعلام کند و همین امر باعث ایحاد مشکلات جدی برای او خواهد شد.

سیامک زند با اشاره به  خاموشی عمدی تلفن های رضا پهلوی  و بی پاسخ گذاشتن ایمیلها   و سکوت خاندان بی آبروی پهلوی در این خصوص با اشاره به رفتار فرانسوا اولاند در برخورد با افشاگری  که مطبوعات فرانسوی دررابطه با معشوقه اش کردند، این پاسخگویی را حق رسانه ها می داند. اما وی معتقد است این افشاگری قطعا در موقعیت سیاسی وی در محافل اپوزیسیون تاثیر منفی می گذارد و بنابراین رضا پهلوی مجبور به پنهان کاری در این مورد است.

سیامک زند اظهار می دارد روابط یاسمین پهلوی با رضا پهلوی تقریبا از یکسال پیش بهم خورده و وی هم اکنون در فرانسه با کوروش آموزگار(فرزند سیروس آموزگار) در حال زندگی کردن است.
سیامک زند با اعتراف به اینکه بیشتر ایرانیان خارج از کشور تحت تاثیر فرهنک غربی قرارگرفته اند، در خصوص سوال یک بیننده که اظهار داشت گفته می شود یاسمین پهلوی در زمان زندگی مشترک هم به تنهایی به کازینوها و کاباره ها رفت و آمد می کرده، توضیح داد این طرز رفتار و بی بند و باری ها تنها مختص رضا پهلوی و همسرش هم نبود بلکه پدر وی و فرح نیز سالهای  سال قبل از فرار شاه از ایران هم همینطور زندگی را در پیش گرفته بوده اند.

وی در ادامه اظهاراتش به اشاره به اینکه افشای این مساله برای ربع پهلوی که مدعی تاج و تخت ایران است تبعات بسیاری خواهد داشت می افزاید:” به اعتقاد بنده مسائل مهمتری هست که از این موضوع جدایی اهمیت بیشتری دارد. در این که جدایی در خانواده پهلوی از جمله پدر وی نیز بارها اینگونه مسائل را تجربه داشته اما مساله مهمتر این است که طبق قوانین امریکا اگر کار یک زوج به طلاق بکشد انها باید تابع قوانین کشوری باشند که در آن زندگی می کنند و چون اینها ( رضا و یاسمین پهلوی) مقیم امریکا هستند اگر بخواهند در ویرجینای امریکا به دادگاه برای طلاق بروند ، رضا پهلوی ناچار است تمام دارایی اش را به صورت مستند به دادکاه اعلام کند تا دادگاه در خصوص این جدایی تصمیم بگیرد.”

“تمام ثروتی که پدر وی از ایران به یغما برده و من به عنوان کسی که در درباربوده ام و مطلع هستم مبلغی حدود ۶ میلیون دلار در ۳۵ قبل از ایران برده است و چون رضا پهلوی تاکنون با پنهان کاری نگذاشته کسی مبلغ واقعی دارایی های به دزدی برده شان را متوجه شود با افشای آن مجبور است ۵۰ درصد ثروتش را به حکم دادگاه به همسر طلاق گرفته اش واگذار کند.”

وی ادامه می دهد : ” بنده خبرنگارم و بنده مسئول حرفهای خودم هستم از لحاظ قانونی و هم شخصی . منابع این خبر مورد تایید من است و تا آنجایی که من می دانم  این خبر با ضبط مصاحبه ها از منابع انجام شده است . چرا دفتر رضا پهلوی و سلطنت طلبها در فیس بوک تکذیب نمی کنند؟ مگر ما مثل علیرضا نوری زاده توانسته ایم از عربستان میلیونها دلار بگیریم تا بتوانیم دروغ سر هم کنیم؟ آدم الدنگی مثل شهرام همایون که به دروغ گفت این خبر توسط  نیروهای وابسته به نظامر فعلی ایران شایعه سازی شده، چرا روز بعد ادعایش را پس گرفت و آن را منسوب به ما کرد؟”

“رضا پهلوی اگر جدا شده اعلام کند و عواقبش را متحمل شود ! چه اشکال دارد ؟ بنابر اطلاعات موثق من همسر پهلوی هم اکنون در سکوت و بدون جدایی رسمی هم اکنون در حال زندگی با کوروش اموزگار پسر اموزگار در فرانسه در حال زندگی کردن است و من این مطلب را از منابع موثق خبر دارم. وبر سر این موضوع  معامله ای هم  بین مادر رضا پهلوی و یاسمین همسر رضا پهلوی شده است  تا در ازای مبلغی یاسمین به صورت رسمی و قانونی از رضا پهلوی جدا نشود تا نیاز نباشد میزان واقعی دارایی رضا پهلوی لو برود .”

سیامک زند با اشاره به حضور رضا پهلوی در سخنرانی در بین چند دانشجو در دانشگاه اکسفورد می گوید :” رضا پهلوی از حالاتش در حضور اخیرش در دانشگاه اکسفورد به دلیل مشکلات اخیر خانوادگیش کاملا مشخص بود که ناراحت است  و صدایی افسرده داشت در حالی که در آنجا هم به سفسطه کردن مشغول بود. رضا پهلوی باید مواضعش را دقیقا روشن کند . نه اینکه یک روز بگوید من شهروندم و یک روز بگوید من جمهوری خواهم و رییس جمهور می توانم باشم یک روز دیگر می گوید من ولیعهدم هستم . اقای پهلوی تو محلی از اعراب نداری که این طور عر عر می کنی ! پدرت با آن لشکر و سرباز نتوانست کاری کند وقتی مردم دیگر او را نخواستند .”

در انتهای این مصاحبه با تلویزیون اپوزیسیون ضد انقلاب وی اظهار داشت :” باید بگویم که من اصلا اپوزیسیونی در خارج از کشور نمی بینم. اینها حتی جرات ندارند تعداد اندک طرفارانشان را اعلام کنند. اینها که  شورای ملی را در پاریس تشکیل داده اند که من اسمش را می گذارم شوربای ملی ! صد نفر از فسیلهای دوران پدرش از امریکا رفته اند پاریس و خودشان در بین خودشان هم انشعاب پیدا شد و پته همدیگر را به روی آب ریخته اند . با وجود سلطنت طلبهایی مثل شما دیگر جمهوری اسلامی نیازی به انرژی گذاشتن برای تخریب شما  ندارد . شما باطل بودنتان را خودتان ثابت می کنید. شما حتی به اندازه مجاهدین ( منافقین ) هم نتوانسته اید پول خرج کنید تا  خارجی ها را دور خودتان جمع کنید . بس که خسیس هستید !”


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.