شجاعی: احتمال جدایی‌ام از مس وجود دارد

۲۶م اسفند ،

مصطفی شجاعی اظهار داشت: دو فصل پر فراز و نشیب را با تیم مس کرمان سپری کردم و با پیراهن این تیم در فوتبال برتر کشور به شهرت رسیدم، اما به دلیل وجود مشکلات خانوادگی احتمال جدایی‌ام از مس در پایان رقابت‌های این فصل وجود دارد.

وی با بیان اینکه ‌از تعدادی از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاداتی داشتم، گفت: هدف اول من ماندن در کرمان و بازی در صنعت مس است، این جا من به شرایط دلخواه خود رسیده‌ام و در پایان فصل قبل و طی مسابقات این فصل توانسته‌ام تا حدودی رضایت‌خاطر هواداران محترم و پرشمار مس را به‌دست آورم.

به نقل از فارس، شجاعی عنوان کرد: در کرمان مردم با من برخورد بسیار خوبی دارند و هر وقت با من در خیابان و سطح شهر برخورد می‌کنند از من در مورد برنامه فصل بعدم سئوال می‌کنند‌.

وی بیان داشت: فوتبالم را در سطح برتر کشور مدیون مس و ابراهیم قاسم‌پور هستم، اما همسر من اصفهانی است و حضور من در کرمان در طی دو سال قبل ‌موجب بروز مشکلاتی در زندگی شخصی‌ام شده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: شاید تصمیمی بگیرم تا به نفع زندگی شخصی‌ام باشد، زیرا من زندگی‌ام را دوست دارم و با فوتبال بیش از هر چیز به دنبال ایجاد رفاه و آسایش برای خانواده‌ام ‌هستم.

وی پیرامون مسابقات لیگ و دور برگشت مسابقات گفت: لوکا بوناچیچ در هفته‌های اولین نتوانست تفکراتش را به تیم القا‌ کند و برای همین تیم طی چند هفته اول حضور این مربی نتایج آن چنان خوبی کسب نکرد، اما با گذشت زمان شرایط تغییر کرد و‌ توانست نتایج خوبی با مس به‌دست آورد.

شجاعی در مورد آمار گلزنی‌اش در این فصل از مسابقات ابراز داشت: در هر صورت وظیفه مهاجمان یک تیم گلزنی است‌ در تیم ما بازیکن بزرگی مانند رضا عنایتی بازی می‌کند و من از بازی در کنار این بازیکن لذت می‌برم، فکر می‌کنم بازیکنان خط حمله مس تمام تلاش خود را برای گلزنی و رضایتمندی هواداران تیم انجام داده‌اند.

وی در مورد دیدار مس و پرسپولیس در تهران بیان داشت: دو تیم انگیزه زیادی برای پیروزی و صعود به رده‌های بالاتر داشتند‌ در هر صورت بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند، اما در نهایت مسابقه با نتیجه تساوی خاتمه پذیرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.