شماره‌گذاری خودرو‌ها از اوایل اردیبهشت/مصوبه‌ای برای مهلت‌دهی نداشته‌ایم

۲۶فروردین۱۳،

مدیرکل ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت با بیان اینکه هنوز مشکل توقف شماره‌گذاری خودروها برطرف نشده است، گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و احتمالاً شماره‌گذاری خودروها از اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت از سر گرفته می‌شود.

به گزارش Consbank، کیومرث فروتنی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اقداماتی برای از سرگیری شماره‌گذاری خودروها در حال انجام است ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نامه وزارت صنعت در مورد توقف شماره‌گذاری خودروها به هیئت دولت ارائه شده است یا خیر گفت: این موضوع در حال پیگیری است ولی هنوز منجر به نتیجه نشده است.

فروتنی در مورد بحث‌های مطرح شده در خصوص مهلت‌دهی به خودروسازان برای نصب دو ایربگ بر روی تولیداتشان تا اول تیرماه نیز گفت: هنوز چیزی در این مورد قطعی نشده و ما نیز این مسئله را در رسانه‌ها خوانده‌ایم.

 پلیس راهور شماره‌گذاری خودروهای داخلی را از ابتدای امسال متوقف کرده تا خودروهای تولیدی با استاندارد یورو ۴ یا مدل ۹۱ به خریداران تحویل داده شوند.

در صورت حل مشکل شماره‌گذاری خودروها، این موضوع با قیمت‌گذاری تازه خودروها در اوایل اردیبهشت ماه همزمان خواهد بود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زهرامحمدی پورس:

    سلام قیمت لیفان ۶۲۰ موتور۱۸۰۰شورارقابت نوشته
    ۳۱میلیون درصورتی رفسنجان من ثبت نام کردم نقدی ۴۴۳۰۰وقتی خطی از شما نمیخوانند بهتراست نظر ندهید سربرج حقوقتان بگیرید مردم را به هم نزنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.