شناسایی ۲۱ نقطه جمعیتی منقصل در پایتخت

۱۴م دیماه ،

بر اساس مصوبه شورای عالی شهر سازی، شهرداری تهران مکلف است برای ۲۱ نقطه جمعیتی واقع در حریم،‌به عنوان نقاط منفصل جمعیتی، طرح تفصیلی و جامع تهیه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در این راستا و در تعیین طرح های منفصل مقرر شده است تا مناطق ۱۸٫۱۹٫۲۰ به عنوان نقاط منفصل شهری معرفی شوند.
سید جلال صباح الدین متقی،  مدیر کل حریم شهر تهران افزود:  در سال قبل برای  سه نقطه خاور شهر،  قیام دشت،‌و مسگر آباد طرح های تفصلی و جامع تهیه شده  که پس از تصویب به عنوان سند بالا دستی در ساخت و سازها،  جهت اجرا در این نقاط  به مناطق مذکور ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: مدیریت بعضی از نقاط منفصل تعیین شده بین استانداری ها و شهرداری  مناطق مورد اختلاف بوده که مدیریت آنها با مشکلاتی روبرو است که این مساله در بعضی موارد زمینه ساز سوء استفاده بعضی از سود جویان و انجام انواع تخلف های  ساختمانی است.
 متقی خاطر نشان کرد:  مقررشده مناطق ۱۸٫۱۹ .۲۰ به عنوان مناطقی که  نقاط منفصل شهری در آن قرار دارند،  پس ا ز بررسی نقاط منفصل منطقه خود و مدیریت آنها نقاطی که محل تنازغ نباشند جهت تهیه طرح های تفصیلی به این کمیته معرفی شوند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.