شهرداری تهران حضوری موفق در عرصه های بین المللی داشته است

۱۲م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

در شرایطی که کشور ما در حوزه دیپلماسی رسمی با کارشکنی ها و دشمنی های دولت های غربی روبرو است، دیپلماسی شهری و عمومی می تواند کمک بسیار خوبی برای کشور ما باشد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:با اشاره به حضور مدیریت شهری تهران در اجلاس شهرهای آسیایی افزود: دیپلماسی عمومی که شامل دیپلماسی غیر دولتی می گردد، از مجموعه دیپلماسی فعال امروز عرصه بین المللی است.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتباط بین سازمان های مردم نهاد و نهادهای عمومی غیردولتی در سراسر جهان رو به افزایش است . این سازمان ها و نهادها محدودیت های دولت را ندارند و حلقه های ارتباطی مردم و ملت ها می باشند.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت های شهری یکی از نهادهای عمومی است که می تواند خارج از چارچوب دولت ها ارتباط بین شهروندان ایجاد کند. در این میان شهرداری تهران بسیار موفق عمل کرده است.
 
نقوی حسینی همچنین اظهار داشت: شهرداری تهران در سالهای اخیر در حوزه دیپلماسی عمومی فعالیت خوبی کرده و توانسته با مجامع و سازمان های مردم نهاد در عرصه مدیریت شهری ارتباطات و نشست های خوبی داشته باشد و حضوری موفق در تمام مراحل داشته باشد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.