شهریه خوابگاه‌های خودگردان بالاست/درخواست از استانداری بری حل مشکل خوابگاه‌ها

۱۹م آذر ،

5-556.jpg

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فعالیت حدود ۴۰ خوابگاه خودگردان در سطح شهر اهواز، گفت: نظارت بر شهریه، امکانات و مجوز این خوابگاه‌ها باید از سوی معاونت دانشجویی این دانشگاه انجام شود.

دکتر حسن زکی‌دیزجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار داشت: طبق قانون صندوق رفاه نظارت بر خوابگاه‌های غیر دولتی(خودگردان) در استان بر عهده دانشگاه شهید چمران اهواز است.

وی با بیان اینکه امسال نظارت از سوی دانشگاه شهید چمران به سبب عدم هماهنگی و همکاری کانون خوابگاه‌های خودگردان به‌صورت دقیق انجام نشد، افزود: این قانون در سال جاری برای اولین‌بار اجرا شد. دانشگاه نظارت و بازرسی اولیه بر روی خوابگاه خودگردان واقع در سطح شهر از جمله خوابگاه‌های فرهنگ‌شهر، گلستان و نادری را از تابستان آغاز و مسائل مرتبط به بهبود وضعیت خدمات دانشجویی را به آن‌ها گوشزد کرده‌است.

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به شهریه بالای خوابگاه‌های خودگردان گفت: شهریه خوابگاه‌های خودگران در سطح استان از ۲۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در هر ترم است. امسال دانشگاه شهید چمران اهواز بر شهریه خوابگاه‌های خودگردان نظارت نداشته است و شهریه این خوابگاه‌ها توسط کانون خوابگاه‌های خودگردان و بدون هماهنگی دانشگاه شهید چمران اعلام شد.

زکی‌دیزجی از کمیسیون دانشجویی استانداری درخواست کرد: این کمیسیون فعالانه اقدام کند و در اجرای آیین‌نامه‌های صندوق رفاه همکاری بیشتری با دانشگاه شهید چمران داشته باشد.

وی ادامه‌داد: ‌دانشگاه شهید چمران از سال آینده با کیفیت بیشتر و بهتر بر خوابگاه‌های خودگردان نظارت می‌کند و با خوابگاه‌های که بخش‌نامه‌های و شرایط صندوق رفاه را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌کند.

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان از سوی این دانشگاه در حال اجرا است؛ امیدواریم تا پایان سال مشکلات دانشجویان خوابگاه‌های خودگردان بهبود یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.