شهیدان رجایی و باهنر کارایی مدیریت اسلامی را به جهانیان ثابت کردند

خبرگزاری آریا – جانشین سپاه روح الله گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مدیریتی خود الگویی موفق و ماندگار از مدیریت اسلامی را به جهانیان عرضه کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سردار قاسمی در آستانه سالروز شهادت رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: مدیران با الگوپذیری از مدیریت اسلامی این بزرگواران می توانند خدمات رسانی به مردم را توسعه دهند.
وی اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر در عرصه زندگی شخصی، اجتماعی و مسوولیت خود، مظهر ایمان، ساده زیستی، دوری از دنیا، تقوا و جهاد در راه خدا و خدمت رسانی خالصانه به مردم بودند.
جانشین سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: منافقان کوردل تحمل کار بی منت و مدیریت اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را نداشتند و برای ترور و از بین بردن این دو شخصیت ارزنده اقدام کردند اما این دو شهید بزرگوار به عنوان خادمان حقیقی ملت، نام خود را در خدمت رسانی به مردم جاودانه کردند.
جانشین سپاه روح الله اظهار کرد: خدمات رسانی به قشرهای کم درآمد، روستایی، کهنسالان و افراد ناتوان در دولت شهیدان رجایی و باهنر پررنگ بود که این مهم نیز در دولت های نهم و دهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی یادآور شد: دولتمردان به عنوان خادمان واقعی مردم برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی بی وقفه تلاش می کنند و به همین خاطر بزرگداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر وظیفه انسانی و دینی است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.