شکست مس کرمان روحیه تیم را بالا می‌برد

ژوزه مانوئل پیش از دیدار مس کرمان برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری اظهار داشت: تیم پرسپولیس تهران از ابتدای فصل تاکنون به دلیل وجود استرس و فشار روانی بر روی بازیکنان موقعیت‌های گلزنی بسیاری را از دست داده است، اگر آرامش وجود نداشته باشد همه ممکن اشتباه کنند.

وی تصریح کرد: می‌دانم تیم ما در کرمان تاکنون نتوانسته مقابل مس کرمان پیروز شود اما امیدواریم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم این رکورد را در دیدار فردا بشکنیم.

مانوئل با بیان اینکه اگر بتوانیم در دیدار فردا پیروز میدان باشیم نشان می‌دهیم که تیم پرسپولیس بسیار بهتر شده است، اظهار داشت: هر بازی سختی‌های ویژه خود را دارد و نباید هیچ دیداری را آسان تصور کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جایگزین مناسبی برای علی کریمی انتخاب شده است، گفت: این بحث تمام شده و تیم ما شرایط متعادلی دارد.

مانوئل خاطرنشان کرد: پرسپولیس نسبت به ابتدای فصل جاری به ویژه در خط دفاعی خیلی بهتر کار می‌کند و امیدواریم تماشاگران بازی خوبی را از هر دو تیم مس کرمان و پرسپولیس ببینند و هر تیمی که بهتر بازی کند، برنده میدان خواهد شد.

وی افزود: اگر بتوانیم تیم مس را در کرمان شکست دهیم روحیه تیم بسیار بالا می‌رود و انگیزه بیشتری در بازیکنان ایجاد می‌شود و اعتماد به نفس آنها بالاتر می‌رود.

‌سرمربی تیم پرسپولیس گفت: همیشه در دیدارهای خارج از خانه، فضای استادیوم‌ها به سود تیم حریف است و برای یک تیم بزرگ بازی داخل و خارج خانه تفاوتی ندارد؛ فقط باید سه امتیاز را کسب کنیم تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بالا ببریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.