شکوهی تیتراژ “زمانی برای عاشقی” را می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > ایرانی– ممتازنیوز:
شهرام شکوهی تیتراژ سریال “زمانی برای عاشقی” به کارگردانی محمدحسین لطیفی را می‌خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی سپهری موسیقی متن سریال را می‌سازد. آنونس سریال را احمدرضا داوری و حسین قوتی ساخته‌اند و ساخت تیتراژ نیز به فرشاد نکومنش سپرده شده است.

مجموعه تلویزیونی “زمانی برای عاشقی” به کارگردانی محمدحسین لطیفی در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه تهران به تهیه کنندگی معصومه فرد شاهین برای پخش در ایام محرم است.

فیلمنامه “زمانی برای عاشقی” که نگارش آن توسط علی اکبر محلوجیان انجام شده روایتگر حاج مرتضی (فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنام و اهل خدا است که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سالها از آن غفلت کرده، بازگردد.

فرهاد قائمیان، رضا رویگری، عنایت شفیعی، علیرضا اوسیوند، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن و سعیده عرب بازیگران این مجموعه می باشند.

مجری طرح و دستیار کارگردان این سریال حسن لبافی، مدیرتولید حسن مصطفوی، مدیر تصویربرداری ابراهیم غفوری، تصویربرداران مهدی امیری، رضا شیبانی، مدیر برنامه ریزی امیرعبّاس لطیفی، طراح چهره پردازی ایمان امیدواری، گروه چهره پردازی حمید مرادی، نوید میرالی، محبوبه تاتلاری، طراح صحنه و لباس بابک پناهی، صدابردار امیر حاتمی، گروه صدا پرویز جلیلی، مصطفی هاتفی، گروه کارگردانی بهنام اعلمی، علیرضا فرحزادی، منشی صحنه سپیده سپهرآرا، عکاس حسن ناحی، تدوین امیرشیبان خاقانی و روابط عمومی محمد میرابی است.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در دهه اول ماه محرم سال ۹۲ گروه فیلم و سریال شبکه تهران در نظر گرفته شده است.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.