شیخ‌الاسلام: استکبار پس از شکست در افغانستان و عراق آتش فتنه را در سوریه شعله‌ور کرد

۲۲م آذر ،

مشاور هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل، گفت: استکبار جهانی پس از شکست در افغانستان و عراق آتش فتنه را در سوریه شعله‌ور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، به همت بسیج دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه نشست سیاسی با محوریت «سیاست خارجه جمهوری اسلامی» با حضور حسین شیخ الاسلام، مشاور هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل برگزار شد.

برپایه این گزارش در ابتدای این نشست، شیخ‌الاسلام با اشاره به شرایط حساس کنونی منطقه خاورمیانه در سخنانی گفت: استکبار جهانی پس از شکست در افغانستان و عراق به منظور تثبیت اوضاع خاورمیانه بر اساس منافع خود جنگ داخلی و آتش فتنه را در کشور سوریه شعله‌ور کرد.

مشاور بین‌الملل رییس‌ مجلس شورای اسلامی افزود: تمامی این حرکت‌ها به منظور تاثیرگذاری بر سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با آمریکا و اسراییل است.

او گفت: دنیای استکبار به خوبی متوجه تاثیر استراتژیک و اثربخش نظام جمهوری اسلامی بر کشورهای منطقه شده است و ضرورت دارد سیاستگذاران خارجی نظام جمهوری اسلامی تمامی توان خویش را جهت تثبیت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و سیاسی در منطقه خاورمیانه بکند.

در ادامه این نشست دانشجویان به بحث و بررسی در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.