صانعی: می‌خواهیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

   به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی در گفت‌وگو با امیرحسین پورمحمد، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتسال ایران عنوان نمود: همانطور که از پیش برنامه ریزی نموده بودیم، پله پله پیش خواهیم رفت. فعلا اولویت اول ما صعود از مرحله گروهی است و بعد از آن به مراحل حذفی فکر خواهیم نمود. ابتدا باید از سد تیم‌های مراکش و پاناما عبور کنیم و پس از آن به فکر دیدارهای مراحل حذفی خواهیم بود. در حال حاضر همه فکر و تمرکز ما روی بازی فردا با مراکش است.

وی ادامه داد: در صورت راهیابی به مرحله حذفی دو راه پیش روی ماست، اینکه در گروه خود عنوان اول را کسب کنیم یا اینکه به عنوان تیم دوم به جمع ۱۶ تیم مسابقات راه یابیم. براساس بررسی‌هایی که داشته‌ایم مسیر دوم و اینکه در گروه خود دوم شویم در کل به سود ماست و تمایل داریم به عنوان تیم دوم گروه صعود کنیم اما اگر به عنوان تیم اول هم صعود نمودیم مسابقات را با قدرت ادامه و با حریفان روبه‌رو خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با تاکید براینکه براساس داشته‌ها و توانایی‌های تیمش بهترین تصمیم را خواهد گرفت، افزود: ما اگر در گروه خود دوم شویم باید با تیم دوم گروه ششم که یکی از تیم‌های گواتمالا یا کلمبیا خواهد بود در مرحله یک هشتم نهایی روبه‌رو شویم اما اگر اول شویم احتمال دارد با تیم تایلند که از امتیاز میزبانی بهره برده و حمایت تماشاگران خود را دارد، دیدار کنیم. در شرایط فعلی دیدار با گواتمالا یا کلمبیا برای ما خیلی آسان تر از بازی با تیمی است که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و هفت، هشت هزار تماشاگر دارد.

صانعی ضمن یادآوری اینکه چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتسال تقریبا در پایان دیدارهای روز دوم از مرحله گروهی مسابقات مشخص خواهد شد، گفت: ما با همه توان و انرژی در مسابقات به میدان رفته و از ظرفیت‌های خود بهره خواهیم برد.

 گفتنی است، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی عصر فردا و از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف مراکش می‌رود. ایران در اولین دیدار برابر اسپانیا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.